Gå til innhold

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.

leifeinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ja det er sant, hvertfall med de nye Penryn CPU-ene. Jeg har sett at de kommer opp i 580FSB lett på en E8400, og 4700Mhz på luft(10c ambient). En sånn en må jeg ha til min neste investering, altså OC-riggen=D

Mer info her: http://www.xtremesystems.org/forums/

Sorry for OT

herregud som jeg gleder meg til E8400 ligger på nærbutikken, når jeg leser slikt. Eneste ulempen er at jeg reiser på tidlig 1 ukes vinterferie på torsdag, men jeg måtte bare ha den og bestilte i dag.

Kanskje jeg får til en 4.5GHz(9*500Mhz) 24/7 klokk på luft? Det hadde vært konge. *bli veeeldig rastløs*. Dette vil også kjøre 1:1 med minnet mitt som straks utvides til 8GB. *ta ufrivillige knebøy*

Endret av Theo343
Skrevet

først url er litt lol hehe

This Account Has Been Suspended

Please contact the billing/support department as soon as possible.

Skrevet

vil bare si at den modden på vifta til powercoler kortet og kjøre den på 7v funker fjell!! stille som bare det!! og kortet holder 35 grader på idel i mitt system med alle vifter på low, har antec p190 med masse vifter da!

Skrevet

Da blir det snart å finne fram loddebolten igjen og lodde litt på 4stk nesten flunka nye 3870 ;)

Tenk da kommer jeg til å ha 6stk 3870 i hus med volt og OCP mod ....

Mangler bare et HK med plass til 6stk dualslott skjermkort da :p

Skrevet
The Ghost: du er faktisk litt små gal du :thumbup:

hvis dufår til non skikkelig mods er vi veldig glade i screenshots

Ja det skal bli spennende å få testet kortene etter mods :new_woot:

Hvorfor ikke legge HD3870x2 til i tittelen på denne tråden??

Skrevet

Og i den tråden refereres det til denne. Det kortet baserer seg på samme chip som i tittelen i denne tråden, derfor vil jeg si at det er denne tråden som er mest relevant, så slipper man å ha mange tråder om samme tema. Vi har jo diskutert dette kortet her og=)

Skrevet (endret)

Litt nais at ati/amd har det higheste end skjermkortet da. Lenge siden nå, må tilbake til 1900 xtx tider da.

Edit: Måtte bare sørge for at ingen ble provosert av mitt manglende bruk av store bokstaver.

Endret av O:M:A
Skrevet

Heh, overraskende nok bråker 8800 GT mer enn 3870X2. Var nesten skråsikker på at den vifta må spinne sinnsykt raskt for å dytte luft gjennom de trange kjøleribbene.

Skrevet
Har ikke sett noen postet denne ennå så prøver meg jeg :p

Fullverdig test av MSI 3870X2

Legg merke til at mange tester unnværer å teste Crysis, bare pga ATI yter elendig med crysis. Feige folk :!:

Er det driverene til ATI som er dårlig siden ATI yter svært dårlig med Crysis?

Lite vits å ha et kjempebra kort så lenge driverene er så dårlig at potensialet ikkje kan utnyttes :dontgetit:

Det blir liksom en Ferrari som er sperra på 60 km/t :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...