Gå til innhold

Skal du spille AoC eller Warhammer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri sakt at jeg VET det vil være konge.

 

Jeg anbefaler deg å lese det jeg har skrevet istedet for å hoppe til konklusjoner.

 

Ettersom jeg vet endel om spillet så har jeg bare skrevet det jeg vet om det når jeg ser at folk har missforstått enkelte systemer angående spillet.

Det samme har jo også du gjort angående "ditt spill" WAR.

 

Fanboy blir vell også feil å bruke ettersom jeg selv har mange ting jeg ikke liker av AoC. Men dette tar jeg opp på det offisielle AoC forumet hvor det hører hjemme.

Uansett, jeg vil mest sannsynlighvis teste WAR jeg også når det kommer, men for meg er AoC > WAR for øyeblikket. Grunnen vet dere jo.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Er helt greit hvis folk har fått et inntrykk av AoC hvis de har satt seg litt inn i spillet, men når noen lager et inntrykk av et spill ved å kun se på omslaget som du har gjort og kommer med negative utsagn som tydelig roper "jeg har ikke peil på hva jeg snakker om", så er det jo ikke rart at jeg kommer og skriver hvordan det egentlig er slik at nye folk kan lese det jeg mener om saken og ikke kun det du sier.

 

Jeg har ikke gjort noe annereldes enn hva du gjør når folk sier at WAR = WoW 1.5.

Lenke til kommentar

Blir nok Warhammer på meg, jeg er også et hardbarska Warhammer fan, men det kommer uansett an på hvordan spillene FAKTISK er ved release. Hype ødelegger så mye at jeg ikke orker å høre på superduper sakene i hver av spillene, ser heller fram til å faktisk se det selv. Hvis alle spillene hadde levd opp til forventningene som spillerene får når de leser om spillet så hadde det vært flott, men "random generated levels" betyr ikke for eksempel at de blir noe mer interessant å spille gjennom dem.

 

Så, vi får se, har ingen klar favoritt.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Ja, du MÅ nok spille Warhammer online som en kompansasjon for din imkompetenthet når det gjelder maling;) Nei, jeg gleder meg til begge spillene jeg, kommer garrantert ikke til å bestemme meg for en av de basert på hva som skrives på nettet, jeg skal teste begge, og velge det jeg liker best.

 

Vertfall det jeg håper skal skje, men selv for meg finnes det andre faktorer som er med å bestemme, feks hva vennene mine bestemmer seg for, for MMO's er MYE artigere å spille sammens med venner!

Lenke til kommentar

Er ikke WAR utsatt til en god stund etter AoC kommer? I så fall utelukker jeg ikke at jeg prøver begge.

 

Men det må ha skjedd noe med sjangeren for at jeg skal bli over lengre tid. I retrospekt var WoW en vanvittig timesink i forhold til hva spillet ga tilbake. Disse spillene må definitivt kunne oppleves som kule uten at man får denne "må sitte i mange timer hver eneste dag for å lykkes" følelsen.

Lenke til kommentar
Kommer sikkert til å prøve Warhammer, men helt siden de dumpa den første versjonen så har spillet vært uinteressant siden Mythic gikk over til PvP fokus og ikke fokus på universet.

 

Age of Conan ser jeg meget frem til.

 

Øystein

 

War så jo faktisk bra ut før Mythic tok over, men får vente å se hvordan det blir. Har jo ikke testet enda, men ogrinal planen for WAR >>>>>>>>>> nye WAR. Tipper mange mistet interessen bare pga alt som nå blir lagt til side. Nå har jeg hatt gleden av å teste AoC, så gleder meg til å se det ferdige produktet.

Lenke til kommentar
Funker RvR på samme måte i WAR som i DAoC, så er jeg solgt. Alle som har prøvd pvp i DAoC vet at det er helt overlegent noe annet.

 

:love:

 

Oppsummerer det meste :) Lengter enda tilbake til DAoC's glansdager med vanvittige kamper av veldig høyt nivå. Tror ikke WAR kommer til å bli like avansert som DAoC, da det er litt mer casual friendly enn hva DAoC var, men dersom det får på plass den samme spillbarheten og følelsen av open field RvR, så er jeg solgt uansett :)

 

Har fulgt AoC helt fra starten i likhet med WAR, og kommer nok til å teste det ut. Blir spennende å se hvordan PvP blir. Det jeg faktisk er mest skeptisk til angående AoC er kontrollsystemet tro det eller ei, men etter min mening er det noe som må prøves før man avviser det som utilfredsstillende. Smaken er som baken, og den er delt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...