Gå til innhold

Skal du spille AoC eller Warhammer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jo altids omformulere til hvilke spill du gleder deg mest til. Kunne jo vært interesant å se hvilke av de to flest så fram til å spille. Selv holder jeg nok en knapp på AoC

 

Jeg regner med at flesteparten på dette forumet gleder seg til AoC over WAR. Dette er mye på grunn av Norges store dekning av Funcom i media i forhold til utenlandske spillprodusenter, og fordi at folk vil vel gjerne at Norges lille firma skal lykkes i spillmarkedet. Ble veldig skuffet over at det var et "Games for Windows" spill dog... De andre titlene jeg har sett med dette stempelet på seg har med vilje satt ned DX9 kvaliteten i forhold til DX10 for å få folk til å oppgradere til nytt hardware og Vista, noe som strengt tatt ikke er nødvendig enda.

 

Eksempler på Games for Windows spill: Crysis og Hellgate: London.

 

EDIT: Jeg insinuerer selvklart ikke at en av spillene kommer til "å bli bedre" enn det andre, det aner ingen noe om i det hele tatt, og jeg mente ikke at det er pga Norge at folk gleder seg til spillet.

Endret av Jext
Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe bra om Warhammer, noe som er synd. Nå utsatte de utgivelsen for ikke lenge siden, noe som sikkert kommer bra med. Kommer ikke til å prøve det slik det er i dag.

 

AoC har et mye større potensiale i mine øyne. Hvis det får greie reviews når det kommer ut (dvs at det ikke er plaget med for mange bugs og serverproblemer), vil jeg helt sikkert kjøpe det.

Lenke til kommentar

Det at Warhammer virker som en WoW-klone er et viktig poeng synes jeg.

 

At Warhammer (som brettspill) kom ut veldig lenge før WoW har ingenting med saken å gjøre. Jeg synes også at Warhammer-universet er veldig bra, men det kan ikke redde spillet (i mine øyne).

 

Grunnen til dette er ganske enkelt. Når folk blir lei av WoW og føler for å starte med et nytt spill, så tror jeg ikke de (fleste) har lyst til å starte med noe som er nesten helt likt WoW.

Dette er ikke bare et problemt for Warhammer, men for nesten alle spill som bruker D&D-regler.

Lenke til kommentar
Warhammer Online, definitivt. Om AoC kommer ut først blir det sikkert testet, men gleder meg mest til WAR.

 

My thoughts exactly. :)

Slenger meg på denne. Kommer nok til å teste begge spillene uasett tho.

Men jeg kan ikke si at jeg føler meg sikker på at noen av spillene vil trollbinde meg. Begge spillene ser ut til å bruke godt med tid, det er jo i det minste et positivt tegn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...