Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen nye First person shooter spill de kan anbefale. Gjerne litt lengre spille til enn Max Payne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

On 2002-01-05 21:12, siDDIs skrev:

system shock 1

Haha. Ja. Han sa "nye", men SS1 og SS2 er veldig bra! Går ikke ann å ikke ha spilt dem.

Hvorfor er alle så sinnsykt inntresert i FPS spill hele tiden? Man blir så fort lei av dem at det er helt morsomt! De eneste jeg fortsatt spiller er CS og Q3 i mp og faktisk ikke noe annet. Jeg holder meg heller til rpg/adv sjangeren. Mye mye lengre spilletid..

Skrevet

fordi fps spill gir mye mer innlevelse enn rpg

og eg har ikke tid til å bruke 300 timer på å lese gjennom en kjedelig historie(ijallefall i starten)

Skrevet

Quote:

On 2002-01-07 00:09, siDDIs skrev:

og eg har ikke tid til å bruke 300 timer på å lese gjennom en kjedelig historie(ijallefall i starten)

Derfor bruker du heller tid å penger på å spille igjennom 4-5 shootere på samme tiden, som ikke har noen god historie i det hele tatt.

Hmmm... logisk den ja.

Skrevet

might and magic serien ruler jo... uansett.... trenger ikke no fps når man har mm-serien....

gleder meg som en unge te mm9 kommer

Skrevet

Enig med at Tactical Ops er mer action enn StrikeForce. Det er også mer populært, både på public server nivå, og i antall klaner på ClanBase.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...