Gå til innhold

Disconect ved innlogging. Trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

 

Har altså fått et problem med at med en gang jeg logger inn, uansett server og character får jeg dc.

Folkene rundt der jeg logger inn er som oftest nakne og mange spells blir gjerne som røde spørsmåltegn.

 

Dette problemet oppstod plutselig etter at jeg kom hjem etter å ha vært en tur ute, alt funket fint til morgenen i dag.

 

Har prøvd å slette WTF-WDB- og interface mappa uten resultater

Har kjørt repair tingen

Har lastet ned ny nettverksdriver

Prøvd uten brannmur

Lest gjennom på wow-europe forumet og prøvd alt det står der

 

Blir jeg nødt til å re.instalere hele spillet? Håper virkelig jeg kan unngå dette.

 

Takker for alle svar

Endret av joaax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd alt som ble foreslått ut at det hjalp...

 

Kan også legge at problemet er på alle pc ene i huset og ikke bare den jeg bruker

Skrevet

Har prøvd å spille uten brannmuren på men kom ikke noe lenger

 

Har ikke så veldig peiling på pc så kunne du forklart hva du mener med ISP?

Skrevet

Vel, har snakket med noen venner som har nett fra samme leverandør og ingen av dem har problemer med WoW. Eneste forskjell er at jeg har en raskere linje men det burde ikke ha noe å si.

Skrevet

Sett og tenkt litt mer over på problemet nå og jeg er ganske sikker på at problemet ikke ligger i pc en min ettersom WoW ikke funker på noen andre pc er i huset.

 

Tror heller ikke det er internet leverandøren ettersom venner med samme nett leverandør spiller WoW uten problemer.

 

Tror derfor det heller ikke vil hjelpe å re-instalere, noe som jeg hadde begynt å tenke på å gjøre.

 

Kan det være noe med routeren eller noe som er problemet? Eller er har det kanskje noe å gjøre med nett leverandøren?

 

Håper noen kan hjelpe

Skrevet

Hvilken internett leverandør har du?

 

Opplevde det samme da jeg hadde Telenor, en av pc-ene i huset fikk virus/spyware så stengte telenor alle porter utennom port 80. Det vil si at jeg ikke kunne spille noe wow.

 

Fikset det ved å fjernet viruset, så ringe inn til Telenor og fortelle at problemet var fikset og alt er oppdatert blabla bla... Så åpnet de portene for meg.

 

Er ikke bare Telenor som gjør dette, undersøk nærmere om din nettleverandør gjør det samme med deres kunder.

Skrevet (endret)

Har Nextgentel

 

Har ikke virus på pc en eller noe så tror ikke det skal være problemet.

 

Gikk inn på driverdetaljer på nettverks kortet og det står bare

Leverandør:ukjent

Filversjon:Ukjent

Opphavsrett: Ukjent

 

Når jeg velger driver oppe i den menyen står det Driverdato: 22Feb 2206. Betyr det at siste driver er fra da?

 

Nettverkskortet jeg bruker er SiS 900-Based PCI Ethernet Adapter.

 

Vet ikke om dette kan hjelpe men...

Endret av joaax
Skrevet
Sometimes all that is needed to solve the issue is to adjust the configuration of your network connection:

 

Please ensure that you have the latest drivers installed for your Network Card.

 

- Go to Start and choose Control Panel (If in Category view, please click on Network and Internet Connections)

- Open Network Connections

- Right click on your network adapter used to connect to the internet and go to Properties

- Click on Configure and go to the advanced tab

 

Different network cards have different options on this screen:

- Disable any option labelled Checksum Offload (RX and TX) or Hardware Checksumming

- Set the option called Connection Type, Speed and Duplex Settings or Media Type to Force 100 Full Duplex (the exact wording of this option may vary)

- You may need to select Force 10 Full Duplex if you lose connection to you internet

- Click OK

 

Also, configuring your router correctly can help to overcome latency and poor network performance. Here is a link to our FAQ article that has some advice on configuring your router or firewalls.

 

 

 

Another thing to try is to edit the Config.wtf file can be found in the WTF folder in your World of Warcraft folder.

 

Locate the file and open it with WordPad

 

Go down the bottom of the list and add the following line:

 

SET gxFixLag “1”

 

Then save the file and exit and restart World of Warcraft.

Saksa fra Blizzard sin mail til meg når jeg hadde samme problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...