Jazz123 Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) Hei Har altså fått et problem med at med en gang jeg logger inn, uansett server og character får jeg dc. Folkene rundt der jeg logger inn er som oftest nakne og mange spells blir gjerne som røde spørsmåltegn. Dette problemet oppstod plutselig etter at jeg kom hjem etter å ha vært en tur ute, alt funket fint til morgenen i dag. Har prøvd å slette WTF-WDB- og interface mappa uten resultater Har kjørt repair tingen Har lastet ned ny nettverksdriver Prøvd uten brannmur Lest gjennom på wow-europe forumet og prøvd alt det står der Blir jeg nødt til å re.instalere hele spillet? Håper virkelig jeg kan unngå dette. Takker for alle svar Endret 10. november 2007 av joaax
Lycantrophe Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Oppdatere nettverksdriver? Hadde et liknende problem med patch 2.2. Ny driver hjalp.
grusom985 Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) denne burde hjelp http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=19465 eller This problem is most often caused by your network adapter becoming swamped with information and being unable to deal with it. Usually, it can be resolved by downloading and installing the latest drivers for your network adapter. Endret 10. november 2007 av grusom985
Jazz123 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Har prøvd alt som ble foreslått ut at det hjalp... Kan også legge at problemet er på alle pc ene i huset og ikke bare den jeg bruker
Jazz123 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Har prøvd å spille uten brannmuren på men kom ikke noe lenger Har ikke så veldig peiling på pc så kunne du forklart hva du mener med ISP?
Lycantrophe Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Internet Service Provider, de som selger deg nett. Det kan hende at de krangler med Blizzard/generelt. Kan være derfor alle pcene er rammet.
Jazz123 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Vel, har snakket med noen venner som har nett fra samme leverandør og ingen av dem har problemer med WoW. Eneste forskjell er at jeg har en raskere linje men det burde ikke ha noe å si.
Jazz123 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Sett og tenkt litt mer over på problemet nå og jeg er ganske sikker på at problemet ikke ligger i pc en min ettersom WoW ikke funker på noen andre pc er i huset. Tror heller ikke det er internet leverandøren ettersom venner med samme nett leverandør spiller WoW uten problemer. Tror derfor det heller ikke vil hjelpe å re-instalere, noe som jeg hadde begynt å tenke på å gjøre. Kan det være noe med routeren eller noe som er problemet? Eller er har det kanskje noe å gjøre med nett leverandøren? Håper noen kan hjelpe
avalon661 Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Hvilken internett leverandør har du? Opplevde det samme da jeg hadde Telenor, en av pc-ene i huset fikk virus/spyware så stengte telenor alle porter utennom port 80. Det vil si at jeg ikke kunne spille noe wow. Fikset det ved å fjernet viruset, så ringe inn til Telenor og fortelle at problemet var fikset og alt er oppdatert blabla bla... Så åpnet de portene for meg. Er ikke bare Telenor som gjør dette, undersøk nærmere om din nettleverandør gjør det samme med deres kunder.
Jazz123 Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 (endret) Har Nextgentel Har ikke virus på pc en eller noe så tror ikke det skal være problemet. Gikk inn på driverdetaljer på nettverks kortet og det står bare Leverandør:ukjent Filversjon:Ukjent Opphavsrett: Ukjent Når jeg velger driver oppe i den menyen står det Driverdato: 22Feb 2206. Betyr det at siste driver er fra da? Nettverkskortet jeg bruker er SiS 900-Based PCI Ethernet Adapter. Vet ikke om dette kan hjelpe men... Endret 11. november 2007 av joaax
Andeby Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Sometimes all that is needed to solve the issue is to adjust the configuration of your network connection: Please ensure that you have the latest drivers installed for your Network Card. - Go to Start and choose Control Panel (If in Category view, please click on Network and Internet Connections) - Open Network Connections - Right click on your network adapter used to connect to the internet and go to Properties - Click on Configure and go to the advanced tab Different network cards have different options on this screen: - Disable any option labelled Checksum Offload (RX and TX) or Hardware Checksumming - Set the option called Connection Type, Speed and Duplex Settings or Media Type to Force 100 Full Duplex (the exact wording of this option may vary) - You may need to select Force 10 Full Duplex if you lose connection to you internet - Click OK Also, configuring your router correctly can help to overcome latency and poor network performance. Here is a link to our FAQ article that has some advice on configuring your router or firewalls. Another thing to try is to edit the Config.wtf file can be found in the WTF folder in your World of Warcraft folder. Locate the file and open it with WordPad Go down the bottom of the list and add the following line: SET gxFixLag “1” Then save the file and exit and restart World of Warcraft. Saksa fra Blizzard sin mail til meg når jeg hadde samme problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå