Gå til innhold

God of War 3 hva trur dere?


Core-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tipper det blir syk graffik, syk gameplay, sykt alt.

og gleder meg til episke kamper mot gudene med titanene i ryggen:D

 

håper og det blir litt nyskapende så det ikke kun blir en gjentagelse av de to forrige.

og hvis du ikke har runna dem har du mista halve opplevelsen. kjøp de på spaceworld, kommer sikkert i en "2 for ..." eller "3 for ..."

Lenke til kommentar
tipper det blir syk graffik, syk gameplay, sykt alt.

og gleder meg til episke kamper mot gudene med titanene i ryggen:D

 

håper og det blir litt nyskapende så det ikke kun blir en gjentagelse av de to forrige.

og hvis du ikke har runna dem har du mista halve opplevelsen. kjøp de på spaceworld, kommer sikkert i en "2 for ..." eller "3 for ..."

 

Morsomt.. Spaceworld på strømmen selger dem dem Gow 2 til 600 spenn og 1'eren har jeg ikke sett der.

Dro heller over på eb games og kjøpte 1'eren til 179 også til platekompaniet der jeg fikk 2'eren til 350..

Og disse butikkene er rett ved siden av hverandre :thumbdown:

Spaceworld sucks, godt utvalg av DVD-er da.. det skal dem ha.

 

Edit: Men gleder meg som en unge til 3'eren da :p Noen som vet om det kommer innen 2008? Eller må vi vente helt til 2009?

Endret av Aleksmy1
Lenke til kommentar

En kompis av meg låner de to første av en annen og når han er ferdig er det min tur, og etter anmeldelsene og kommentarer har jeg mye å glede meg til! 3'ern komer hvisstnok i 2009 i følge wikipedia.

 

Og jeg vet, spaceworld er dyrt, værre med "electroworld" på sandvika storsenter. PS3spill går fortsatt for opptil 650 over disken og under 600 på andre siden av spillhyllene (platekompaniet)....eneste grunnen ti at jeg kjøpte PS3 til 6500 der var at jeg hadde forhåndsbestilt den. Trodde faen det kom med et spill når jeg fikk SMS "din PS3 kan nå hentes for 5499"!

Lenke til kommentar

Om de bumper grafikken opp til PS3 nivå, fikser en decent story og om spillet oser av kvalitet så mye som 1 og 2 så er jeg stråldende fornøyd. De fantastiske cinematic filmene er jo heller ei å forakte.

 

"If all on Olympus deny me my vengence, then all on Olympus will die. I have lived in the shadow of the gods for long enough! The time of the gods has come to an end!"

RAWR!

Endret av zappy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...