Gå til innhold

Shaman leveling build


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

En kamerat av meg skal begynne å spille litt, og har lagd seg en shaman.

Hvilke talentbuilds anbefaler dere, og anbefaler dere dual-weild eller en mektig 2h når han levler?

 

 

Thanks !1

 

Gå enchancement, elemental blir for mye downtime så enchancement blir bedre, bruk 2h helt til du får dual wield tilgjengelig :)

Lenke til kommentar

Siden det er lite talenter øverst i Enhancement- treet som øker DPS'en din anbefaler jeg å gå Elemental frem til hvertfall level 30 (Når man får WF). Jeg tror gjerne jeg ville gått Ele frem til level 42-43 når man kan nå Stormstrike, DW og et par hit- talenter.

 

DW må tas. Selv om det er lite hitrating i lave levels er det fremdeles raskere enn å kjøre 2h.

Lenke til kommentar
Jeg gikk 2h hele veien. Siden det er skralt med +hit rate i lave levels.

Få deg en taran icebreaker, corpsemaker ect. så går det unna i en fei.

 

 

Hvor er den beste plassen og få Taran Icebreaker?

 

Dropp å skaffe taran icebreaker, den suger balle, Hvis du har tenkt å skaffe deg et våpen som duger ta:

 

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?wit...nUS;source=live

Eller

http://thottbot.com/i13018

Lenke til kommentar
Hvor er den beste plassen og få denn nye du linka till da?: Kang the Decapitator

 

Tja vet ikke helt jeg, du kan sjekke hvilken mob som har best drop rate, men tror det går fortere å farme litt gull å kjøpe den av AH:)

 

 

tja, liker ikkje og kjøpe ting :p da må man bruke penger.. liker heller og bruke mange timer på og farme ting eg :)

Lenke til kommentar
Det er jo heller håpløst å farme etter random worlddrops, da men. AH er din venn i jakten på speielle BoE- våpen.

 

 

jo, men dem som selger dem må jo ha fått den av noen mobs eller noe :p

 

Edit: http://www.wowhead.com/?item=2291 her kan eg vell bare farme i vei på den moben som står øverst eller?

 

Joda, du kan jo ha flaks, kan droppe etter en time, eller 2 uker, who knows ^^

Lenke til kommentar
Elemental opp til level 40. Så dual-wielder du deg hele veien til 70. Fra 40 til langt oppi 50 er du mer eller mindre ustoppelig. Det roer seg betraktelig mellom 60 og 70, men det er fortsatt den festligste klassen jeg har levlet opp.

 

Edit: Enhancement fra level 40 til 70 ja!

 

Husker første gang jeg specca dual wield på min shaman i low lvl's, aldri hatt det så gøy med en klasse noen gang:)

Lenke til kommentar
ja men moben dropper det? så viss eg holder på en måneds tid så dropper det kansje en gang :)

Nei, mobben dropper ikke dette. Det er faktisk større sjanse for at en mobb som IKKE står på den lista dropper våpenet. Det du må finne ut er hvilke mobs som har "Kang the decapitator" i lootlista si, og siden det er et BoE World Drop vil det mest sannsynlig bety alle mobs over lvl 45-50 og under 60. Som de fleste andre her i tråden sier til deg så har det INGENTING for seg å farme mobs når det er et World Drop!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...