Gå til innhold

Noen som har mottatt CoD4 fra Platekompaniet enda?

Triiiip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han kjøpte det siste på gamezone her i Kr.Sand.. Dem hadde fått inn 2 kasser, men alt gikk unna som varmt brød.. Irriterer meg grenseløst, men burde vel forstått at prisen var for god til å være sann..

Skrevet

Tror jeg skal ta å sende en mail med dem å høre hva det kan være som er feilen til at jeg enda ikke har motatt spillet.. Er vel muligens posten dette, men alltid når jeg har bestilt fra absoluttspill med brevpost, har det ligget i kassa dagen etter det ble sendt.. Hmm..

Skrevet (endret)
Har platekompaniet fått det inn i butikkene sine?

Takk Triiiip, men de var dessverre utsolgt her i Trondheim. Blir evt. en tur til Elkjøp senere i dag for min del. :S

Står forøvrig at prisene i butikken ikke nødvendigvis er samme som på internett for Elkjøp. Noen som vet om dette pleier å være tilfellet på spill? Ligger på 495 på internett: Clicky

Endret av psino
Skrevet (endret)

Det virker ikke som om lefdal, expert eller elkjøp har fått inn spillet i trondheim:(

Edit: De har plenty av det på Elkjøp tiller i trondheim

Endret av Tberg
Skrevet
Det virker ikke som om lefdal, expert eller elkjøp har fått inn spillet i trondheim:(

Edit: De har plenty av det på Elkjøp tiller i trondheim

til hvilken pris? er det billig nok, kjører jeg bort på flekken :)

Skrevet (endret)

Håper det kommer i morgen etter tre dager, er vel egentlig maks det bør bruke.

Skal vel fortsette å kjøpe fra utlandet, som f.eks 6-7 dager fra hong kong.

Får se om en kjøper det på elkjøp om det ikke kommer, 100kr ekstra med angrefrist etc.

Endret av EG-s
Skrevet

Den der kjiip ass Triip, blir også så ekstremt frustrert når spill i posten er seine. Jeg har heller ikke fått det enda bestilte ikke fra platekompaniet, men alikevel er det kjipt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...