Gå til innhold

Redd dinosaurkjeksen idag!


Anbefalte innlegg

Dinosauruskjeksen er den beste kjeksen jeg vet om! Spiser det så ofte jeg kan.

 

Jeg var i Belgia i sommer, og der hadde de forskjellig typer med dinosaurkjeks! I tillegg til den vi er vant til, hadde de med fullkorn (uten sjokoladen) og en med melkesjokolade!

 

Kjøpte så klart de to nye smakene, men de var ikke bedre enn den andre. Dinosauruskjeks med melkesjokolade smakte ganske likt som sjokoringer.

post-167700-1226081099_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Jeg kan da meddele at både Ica på Bjølsen og Linderudsenteret ikke har kjeksen. En butikkannsattpå Linderudsenteret viste i allefall godt hva jeg snakket om og mente at Ultra og muligens Meny fortsatt hadde det. Desverre hadde ikke Ultra på CC-vest eller Ultra på Sandvikasenteret det heller, så jeg mistenker at for å skaffe dinosaurkjeks må jeg ta en svipptur til Frankrike eller Belgia...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fy faen dinosaurkjeks er den mest imbae kjeksen ever! Husker jeg spiste voldelige mengder av den når jeg var mindre. Har vandret i fortapelse i mange år, overbevist om at det var slutt på salget av disse, men så en vakker sommerdag for et par år siden, hadde min mor funnet noen på Spar, det var en lettelse med andre ord. Har spist dem med jevne mellomrom siden da.

 

Her tror jeg nesten det blir innkjøp av dem over helgen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...