Gå til innhold

Redd dinosaurkjeksen idag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har gjort min plikt, så å si. I dag, omtrent rett etter skolen, bar det for meg og en kompis rett til den lokale ICA-butikken. Der kjøpte vi så mange som 8-10 pakker dinosaurkjeks. Etter vi var på ferde, var det omtrentlig 4-5 pakker igjen i hyllen. Enten er lokalsamfunnet veldig glade i dinosaurkjeks, eller så får de bare veldig lite inn på lager. Uansett så skal jeg fortsette å kjøpe denne kjeksen. Den må ikke dø ut, i likhet med de ekte dinosaurskapningene som engang ravet rundt på denne jordkloden!

Endret av Harald Strandbakken
Lenke til kommentar

Inspirert av denne tråden, stakk jeg i ens ærend til butikken i dag for å kjøpe denne kjeksen som var en stor favoritt i barndommen. Og ja, de var virkelig like gode som jeg husket. Det var en nydelig halvtime fylt med nostalgi da jeg spiste dem. Med tanke på at jeg ikke har smakt de på over 10 år er jeg imponert over at jeg fremdeles husket smaken. Jeg tror nesten jeg må ha meg en pakke eller to i morgen også...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...
Gjest Slettet+5132

Har ikke spist dinosaurkjeks sinden jeg var 5-6 år sikkert. :ohmy: Ser den hele tiden på Rimi, men gidder liksom aldri å kjøpe. Men har bestemt meg for at jeg skal gjøre det neste gang jeg er på Rimi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Var på en lokal Spar-butikk idag og fikk øye på dinosaurkjeksen som lå laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt bak i hyllen.

 

Så det ble å kjøpe den siste som var igjen, syns at de smakte helt fortreffelig sammen med melk :)

 

Lagde en "frokostblanding" av dem også :p knuse dem i en skål og helle i melk..

Haha, hørtes genialt ut. Må prøves en dag jeg vil lage en litt annerledes frokost. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...