Gå til innhold

Dagens storm på vestlandet

JacEr

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

På skolen i dag var det et par tre som hadde velta, og hos en jeg kjenner hadde toppe av utepeisen deres blitt revet rett av, men har ikke merka mer en det. Ellers har det snødd en del i dag, men heldigvis legger det seg ikke på bakken.

Endret av Andeby
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan fortelle meg med ord (altså ikke de satans tallene) hvordan været er langs kysten, fra Bergen til rogalands-grensa?

Skrevet

Nå er det ihvertfall snøstorm i Stavanger! Og jeg som trodde vi her på østlandet skulle være først ute med snøfall... Bare synd den ikke legger seg, jeg foretrekker ingen snø framfor brun slaps... :ermm:

Skrevet

Bergen har for det meste sluppet unna stormen. Virker som om stormen har passert noen grader under Bergen, så det er jo greit. Ellers skal det sies at det er snø i Bergen for en gangs skyld. Hvor lenge snøen får lov til å ligge før den skylles bort av regnet er ikke sikkert though.

Skrevet

Ølen har snø.

Jeg dro fra Bergen, overlykkelig over å gå glipp av snøen der. Men så er det enda mer snø her, men utenom det er været pent. =)

Skrevet
Ølen har snø.

Jeg dro fra Bergen, overlykkelig over å gå glipp av snøen der. Men så er det enda mer snø her, men utenom det er været pent. =)

Er søren små hvite flekker her i Stavanger også.... men det varer nok ikke lenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...