Gå til innhold

Onlinespilling - ting som irriterer


ccfcbergen

Anbefalte innlegg

Tenkte at dette fortjente en egen tråd. Personlig sliter jeg av og til i FIFA. Folk som på død og liv skal se feiring og scoring om igjen på helt ordinære mål. Hahaha, for noen dagr siden endte jeg opp med å spille som Gimnastic mor Barca(trykket feil), idioten som jeg spillte mot vant 4-0, han var overhodet ikke noe god, men han så både feiring og mål om og om igjen. Finnes det noe mer irriterende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amerikanere som puster tungt i mic-en.

Og ikke minst, når jeg noen ganger vil spille, kommer inn i en lobby, velger bil, trykker ready.

Så viser det seg at joda. Lobbyen er det reneste chatte-party, og de har ingen intensjoner om å spille de neste 10 minuttene.

 

Og så den værste.

Man er online, det begynner å bli gøy, så trekker en seg ut.

-Bye bye folkens.

Og det resulterer i at neste mang også stikker, og etter en mannefall, så er all morroa borte. De har kanskje spilt i 2 timer, og jeg kom med for 30 minutter siden.

Er jo ikke noe man kan gjøre noe med, men det er kjipt når det hender.

 

Og så hater jeg når det oppstår problemer med mic, lyd, overføring og diverse under et spill.

La oss si vi er 8 i et game, og så får én problemer.

Så ender hele spillsession opp med at vi alle feilsøker og prøver å løse et problem.

Lenke til kommentar
Ja:

Idiotiske idioter som synger i mikrofonen!!

ER IKKE NOE VÆRRE ENN DET! Hater de jævlene som gjør det!

 

Absolutt det største minuset med å spille online, og noe av det som begrenser spillingen min.

Jeg avskyr rett og slett all form for synging, skriking, skryting og drittkasting og her er amerikanerne overrepresentert.

Det beste stundene har man med likesinnede, men man treffer som oftest på disse ved å avtale en session. DA koser jeg meg over live.

 

Skremmes for øvrig over den tilsynelatende besettelsen mange amerikanere viser når man spiller GRAW eller R6 over live. Bare får å dra alle amerikanere over en eneste kam ;)

 

Men, det er sikkert litt jeg som begynner å bli gammel.

Lenke til kommentar

Rangerer det sånn:

* Dårlig connection - ingenting som irriterer mer enn dette, ikke noe løsning på problemet heller..

 

* Teammates - Folk som ikke kan å spille på lag og som fører til at jeg taper ranked matcher, kan jo alltid teame opp med folk jeg kjenner, men vennelista mi er heller kort.

 

* Chat - Muter folk hvis det skulle bli for gale, men man kan føle seg litt gammel når pipestemmene synger for full hals. Når det kommer til irriterende folk på chatten, så syns jeg de som har en lillebror/søster som absolutt skal si ting i micen. Kjenner årene piple i panna da.

Lenke til kommentar
Tenkte at dette fortjente en egen tråd. Personlig sliter jeg av og til i FIFA. Folk som på død og liv skal se feiring og scoring om igjen på helt ordinære mål. Hahaha, for noen dagr siden endte jeg opp med å spille som Gimnastic mor Barca(trykket feil), idioten som jeg spillte mot vant 4-0, han var overhodet ikke noe god, men han så både feiring og mål om og om igjen. Finnes det noe mer irriterende?

 

Henger meg på Fifa-repriser. Eller dem som på død og liv skal bruke 30 sekunder for å gjøre bytter, så er det pause igjen etter 10 sek for nye 30 sek.

 

Ellers spilte jeg mot en tosk fra england som brukte f-word og n-word mye. Også var det mye "you f-word n-word" og "f-word fat n-word" osv. Han trodde jeg var fra USA, og ble rasende når jeg scorte mål. Jeg ledet 4-1, så stikk han når dommeren blåser av kampen. (skjer det noe da? annet enn at jeg får opp melding om "lost connection"?)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe i mot folk synger i micen :p er gudd vis det er rapp men da må di kunne rappe og ikke bare si masse

tull..

 

Det jeg hater er:

 

- Når folk puster så sykt i micen

 

- Når folk klager på du har lite kill når du vet du kan bedre osv.. og di andre har bare hatt flaks med killsa sine

 

- Når jeg møter folk som er så OVERSTOLTE av america og sier gud velsigne America og di ville død for landet sitt..

 

- Dårlig Connection

 

- 12 åringer fra statene (En stund siden jeg har møtt dem :D)

 

- FRANSKE !! snakker bare fransk

 

- edit: Når folk skyter på deg til lite liv så du er lett bytte for fienden

og når folk står foran sniper siktet ditt :p

 

Er vel sykt irreterende det jeg har skrevet , ganske mange må vær enige her

 

edit: gjorde det mer kjekkt å lese (mellomrom)

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Henger meg på de som skal se målene i x antall repriser. Trodde det var en slags uskreven regel at man trykker forbi reprisene, jeg :ermm:

Er heller ikke spesielt fornøyd med de som skyter vilt rundt seg i spill som COD3 og treffer teamkamerater. Greit at en kan "punish", men skaden er jo allerede gjort om en skal forsvare flagget sitt.

Lenke til kommentar
Småbarn som tror de er sjefen i teamet på halo 3...WHY!?

 

Det er fordi de ER sjefen! Nervesystemet er fremdeles under utvikling og de lærer derfor mye fortere enn de voksne. Reaksjonstiden/refleksene er også bedre. Jeg får hele tiden kastet hjelmen min etter meg når jeg spiller mot 7 åringer, for eksempel sønnen min he he. Fungerer også sånn på Live.

 

Sykt irriterende er det også når du kjører Forza 2 på live og folk kjører bevisst i deg bakfra når du kjører mye bedre enn dem. Det er greit når de velger "collisions on" for realismen sin del men å presse folk av banen uten å si "sorry" ....start knappen ja....

Endret av Doc Watchtower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...