SvadaVon Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 November 2007 kommer tilsynelatende til å bli den måneden hvor det ble sluppet flest toppspill. Ironisk nok er det måneden hvor jeg begynner å gå tom for penger, så i den anledningen hadde det vært genialt å kartlegge hva slags tilbud som er der ute på toppspillene. Game var min beste venn da jeg fikk lov å bytte inn to valgfrie spill for en kopi av Halo3 coll.ed. Noen som vet om noen liknende tilbud? Spillene jeg er mest gira på er Call Of Duty 4 Assassins Creed Mass Effect og Kane & Lynch: Dead Men, men kom gjerne med andre nydelige tilbud dere vet om. Det beste jeg har å komme med er CoD4 til 399 på platekomapniet.
Skogslik Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Har noen sett Call of Duty på noen Platekompani butikker? skal ut i morgen og kjøpe det til 299^^
Spitzi Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hvis du vil spare mye penger, og ikke må ha imorgen, så er play-asia.com stedet å besøke. Du må bare huske på å gjøre en deal med de per e-post om at de skriver halvparten av verdien på pakken, slik at den går glatt igjennom posten. Jeg var tidlig ute, og fikk meg COD4:MC til $53. Det er rundt 280 norske kroner. Asia-versjonen er sonefri, som de gamle COD-spillene. Frakten tar rundt en uke / halvannen.
herzeleid Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 bytt inn to xbox360 spill og betal 99 for vod 4 hvis du forhåndsbestiller på ebgames
Sebblom Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Har noen sett Call of Duty på noen Platekompani butikker? skal ut i morgen og kjøpe det til 299^^ er nok 399
Plomma2 Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Har noen sett Call of Duty på noen Platekompani butikker? skal ut i morgen og kjøpe det til 299^^ er nok 399 På ungdomsskolene eller noe sånt har de fått skoledagbok fra topp som gir dem avslag på 100,- hos platekompaniet.
thomassit0 Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Høyskoler og Jeg får COD4, Assassins Creed og Mass Effect for tilsammen 1097,-
Pañolada Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 (endret) Spør her siden jeg ikke orker å lage en egen tråd Går det annn å bytte inn et helt uåpnet spill (motorstorm) til eb games og så få tilbake et annet? (cod4) og evnt betale en hundrelapp ekstra? Endret 8. november 2007 av Eivicious
TCi Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Zlatzman Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Spør her siden jeg ikke orker å lage en egen tråd Går det annn å bytte inn et helt uåpnet spill (motorstorm) til eb games og så få tilbake et annet? (cod4) og evnt betale en hundrelapp ekstra? Tviler litt. Er veldig mange kopier av Motorstorm og Resistance: Fall of Man på markedet etter månedene med 60GB-bundelen.
Pañolada Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 hvis man bytter inn 2 spill da? Var de tikke sånn med AC at man bytta inn 2 spill så fikk du ac +100 kr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå