Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei ok det var det jeg tenkte meg. Har spilt spillet en del på ps3 også kjøpte jeg det til pc, men det var ingen som hadde begynt på prestige mode, så da fant jeg ut at det kanskje ikke fantes.

Er litt deilig at det ikke er med, man får liksom ikke dårlig samvittighet fro å være i level 55 :p

Er det noen som vet hvorfor prestige mode ikke er med på pc men på ps3 og xbox?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei ok det var det jeg tenkte meg. Har spilt spillet en del på ps3 også kjøpte jeg det til pc, men det var ingen som hadde begynt på prestige mode, så da fant jeg ut at det kanskje ikke fantes.

Er litt deilig at det ikke er med, man får liksom ikke dårlig samvittighet fro å være i level 55 :p

Vet ikke, men det er litt anoying...i og med at rank 55 oppnås temmelig kjapt...

Men er det slik at alle challenges må gjøres om igjen for hver gang du trykker på prestige-knappen?

Skrevet

Vet ikke, men det er litt anoying...i og med at rank 55 oppnås temmelig kjapt...

Men er det slik at alle challenges må gjøres om igjen for hver gang du trykker på prestige-knappen?

Jupp, man får et lite adrenalin kick i det man trykker på kanppen. Var egeentlig ganske lei cod4 da jeg trykka men så endte jeg opp men å spille 4 timer til :p

Skrevet

Jupp, man får et lite adrenalin kick i det man trykker på kanppen. Var egeentlig ganske lei cod4 da jeg trykka men så endte jeg opp men å spille 4 timer til :p

Du spilte deg opp til rank 34 med en gang liksom :p

Skrevet (endret)
Trodde det bare var en indikator på at han du skyter på har Juggernaut perken jeg?

hmm kanksje det bare er det da, bare hørte av en kompis at man fikk liv da..

Men hvorfor kommer det bare expansion til PS3 og xbox? :thumbdown:

Endret av Axl91
Skrevet

Lurer på hvor mange Vanskelighets grader det er jeg vet om easy - hardcore - og normal.

Men er det flere?

Skal laste ned demoen snart.

Men jeg bør vel kanskje kjøpe hele spillet?

Hvor mye koster det nå cirka?

NB: Ikke nettpris butikkpris plz takk^^

Skrevet

Har spilt Call of Duty 4, og jeg må si det var en godt gjennomført spill. Den banen når du er sniper man, er veldig bra laget, fram til du blir stormet ned av soldater mott slutten av spillet.

også første bane på båten er veldig godt gjennomført. Men her stopper det. Resten av nivåene er ting man har sett før, bare gjort litt mer "intenst".

Jeg synes er svakheten til spillet er at det kommer liksom en uendelig storm av fiender og de slutter ikke å komme om du står på samme sted. Du må ryke fram for at de skal "forvinne" og det gjør at de mister litt av realismen og det lile ekstra som spillet kunne trengt.

For spillet for mind del er ikke orginalt, ikke super morsomt. Og det at det liksom skal være i framtiden merket jeg ikke så mye til. Man kriger forsatt i skoger og glamte nedlistte hus, akkurat som i de foregående spillene. Det er bare våpnene som er nytt egentlig.

Jeg leser at spillet får mange "Game of the Year" og det forstår jeg ikke!? Spillet er som sagt ikke dårlig, men det er langt i fra året spillet etter min mening.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

MP er revolusjonerende nesten.

Aldri følt det sånn når jeg har spilt online før.

Bortsett fra WoW som tok 1 år av mitt liv.

Skrevet

CoD4 er bedre en mange andre spill fordi animasjoner, grafikk og ikke minst en knallhard historie.

Det at man har sett ting før er jo helt riktig, men hva kan du regne med? :) det er jo år 2008, og spill har blitt laget i ganske mange år....sjangsen for å lage noe orginalt i dag er så liten som å miste en trailer i et kumlokk^^

Etter min mening så utrankerer det Crysis på alle muligemåter fordi Crysis er bare et nytt Far Cry spill, og de som laget det har ikke vært særlig oppfinsomme....jeg syns CoD4 fortjener en pris så langt du kan få det opp i skyene fordi spillet har en multiplayer og singleplayer som får meg til å falle pladask!

Det er jo flere CoD4 servere enn det er CS servere nå også btw ;) men CoD4 har bare ikke like mange spillere enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...