Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fårr opp servere her, men sliter med å komme inn. Står waiting for connection og blir der på de fleste jeg har prøvd. Kommer inn på enkelte.

Bra spill. Fikk bare testet littegranne før prison break begynte på TV.

Utrolig bra første mission. (båt brettet)

 

Går lekende lett på min bærbare, alt maks på :)

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar
Hm, funker det ikke å ta på høyere enn normal på model details?

Funker ikke hos meg heller...å gå høyere enn normal mener jeg...

 

Ellers er jo singleplayerdelen helt fantastisk bra... Hører rykter om kort spilletid, og det er i tilfelle en uting.

Spiller på hardened og det er ganske heftig...

 

Multiplayer...hmm... tror kanskje jeg har likt det bedre på LAN enn noe annet.

Ble litt kaotisk med f.eks.30 stk på de små banene....

Lenke til kommentar
Fantastisk singleplayer del... og til de som spiller det på de 2 laveste vansklighetsgradene: SKAM DERE ! slikt er for bestemødre og andre folk som aldri har tatt i en datamaskin, ødelegger opplevelsen..

 

Rull den inn gutt. Noen av oss har jobb, familie og altfor mange spill i backloggen til at vi gidder å jacke opp vanskelighetsgraden. :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor alle synes dette spillet er så drit bra, prøvde demoen og synes det egentlig var ganske kjedelig. Graffikken er grei, men langt ifra fantastisk. Tror jaggu meg jeg må prøve det en gang til, for førsteinntrykket var jævla dårlig(rettere sagt: been there, done that, ikke no nytt!). Uannsett er jeg ihvertfall ikke i tvil om at dette ikke er årets beste spill.. langt ifra

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Eller han liker andre spill en Crysis, herregud du er fanboy. Tåler jo ikke at noen sier noe negativt om Crysis, eller rett og slett ikke liker det. Smak og behag!

 

Syns starten i CoD4, både singelplayer og multiplayer var dryg. Første brett brølte npc'ene seg fram og slaktet alt mens jeg stod der å følte som jeg kunne vært hjemme. Multiplayer, tja, våpen utvalget er noe labert og kommer man på feil bane med folk i nogenlunde anstendig rank blir man slaktet både øst og vest.

 

Men, det er ett bra spill. De kunne fikset litt her og der på singelplayeren, men ellers er jeg stor fornøyd. Spiller det på 360 og det eneste som virkelig har irritert meg er host systemet. Jeg aner ikke hvem som er host, for eksempel...meg! Skulle quitte en gang for å spille med en kompis og får "Host has ended the game" når jeg slutter, ble en smule flau akkurat da...

Lenke til kommentar
dette er det absolutt beste skytespillet jeg har prøvd i alle fall

 

Du kan tydligvis ikke ha prøvd Crysis :p

 

Dra tilbake til Crysis-trådene, thanks.

 

Haha skal det. Er nok forskjell på et spill som representerer next gen og muligens tidenes skytespill, og et spill som bare representerer en forbedret versjon av et spill vi har spilt før. :p men uannsett, opplevelsen av crysis er ikke grunnen til at jeg misliker dette spillet..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Rull den inn gutt. Noen av oss har jobb, familie og altfor mange spill i backloggen til at vi gidder å jacke opp vanskelighetsgraden. :)

Du bør uansett ikke ta på det letteste. Husk at spillet er veldig, veldig kort og på easy er det vel sikkert gjort på et par timer.

 

 

var liksom det jeg skulle frem til.. spillet saver jo hele forbaska tiden, så om du vil at opplevelsen skal vare mer enn to korte kvelder når familien endelig er lagt i seng så går du på en smell om du spiller på regular/recruit, tror jeg da :)

 

hardened er fett, en kompis spiller gjennom på veteran, men med all banningen jeg hørte over VT før han hadde gjennomført spillet så konkluderer jeg med at veteran er for spesielt interesserte :p

nå gleder jeg meg bare til eksamenslesinga er ferdig i morgen så skal jeg hive meg over multiplayer =)

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...