Gå til innhold

AbsoluttSpill har fått COD4!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed om at de har fått alle 3 versjonene og har startet behandlingen/utsendingen av alle forhåndsbestillingene!!

Wooo som jeg gleder meg! Håper det kommer på torsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan/fra hvor har du fått det allerede?

Eneste grunnen til at noen får det kanskje på torsdag er at posten opererer med 1 til 2 dager leveringstid. Derfor må nettbutikker sende det ut idag for å garantere at folk får det på release.

Så jer er en del nysgjerrig på hvordan du har fått tak i det allerede :) please del med oss!

Og by the way....jeg tenkte å få meg det på steam, men der er det ikke før den 12. Og så lenge klarer jeg ikke å vente...

Chris

Skrevet
Jeg har fått beskjed om at de har fått alle 3 versjonene og har startet behandlingen/utsendingen av alle forhåndsbestillingene!!

Wooo som jeg gleder meg! Håper det kommer på torsdag.

Står forøvrig "venter på varer" når eg loggar meg inn på AS.no - og sjekkar status på bestilling.
Skrevet

Jeg har fått en mail fra absoluttspill om at de har fått varene og har begynt behandling/utsending. Men mailene som går ut og forteller at varen har blitt sendt kommer senere idag.

Jeg sjekket også hjemmesidenk, og der står det fremdeles at den ikke er på lager...kanskje de sender ut alle forhåndsbestillinger først, og så ser om det blir noen igjen :)

Hehe sjekket siden igjen, og nå står ps3 versjonen som på lager, men de 2 andre er fremdeles ikke på lager.

Og der var xbox360 også på lager..virker som om de oppdaterer i denne stund.

Skrevet
viss eg forhåndsbestille Mass Effect på Absoluttspill; Får eg det 100 % sikkert på realease da?

Kjøp det over disk så er du sikret :-)

Bestiller du i en spillbutikk får du jo også artige pre order gifts også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...