Gå til innhold

Kommer det en ny versjon av cs snart?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellerså finnes CSP.

 

Kan vel også lastes ned fra CSPnorge.net (:

 

(1,6 med Source grafikk)

Du må ha CS:Source for å spille CSP. CSP er bare enn mod til CSS. ;)

Var ikke noe imponert over CSP og syns de tabbet seg ut med å gi ut en så dårlig beta.

Men men, eg personlig ville gått for CS:Source.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Enig der. :)

 

Men liker ikke steam uansett.. Spessielt ikke det med ALT+TAB (Som jeg har skifta til CTRL+SHIFT+SPACE) når man skal snakke med venner.. Så tungvindt.. :(

 

Men nok om det, trådstarter har fått svar på hans spørsmål. (:

Lenke til kommentar
Enig der. :)

 

Men liker ikke steam uansett.. Spessielt ikke det med ALT+TAB (Som jeg har skifta til CTRL+SHIFT+SPACE) når man skal snakke med venner.. Så tungvindt.. :(

 

Men nok om det, trådstarter har fått svar på hans spørsmål. (:

 

 

Er det ikke lettere å skifte det til F1 for.eks?... Ihvertfall det jeg har gjort...CTRL+SHIFT+SPACE hørtes utrolig tungvint ja.

 

Btw så ble jeg utrolig skuffa over CSP

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

CSP er søppel, skal man spille cs så hold dere til et av orginalspillene cs 1.6 eller cs:s.

 

CSP har blitt en hybrid/bastard av det de(CSP devs.) ville ha og det de ville unngå.

Meningen var at de skulle lage en ny versjon av counterstrike, en uavhengig mod av HL2. Grunnet noe jeg bare kan anta at er dårlig organisering av mod-teamet så mistet de mange av nøkkelpersonellet. De tok seg sammen og lanserte et knippe halvferdige kart til cs:s for å vise at de var i live og forsvant under jorden igjen. Så kommer de nå trekkende med noe de prøver å få til å se ut som CSP mens det i virkeligheten ikke er noe annet enn en billig, buggete og hurtig sammensatt mod til CS:S. Jeg blir ikke mye forundret og eller skuffet hvis dette er det siste vi hører fra CSP teamet.

 

"CSP er søppel", bare en liten påminnelse. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...