Hakkebakk Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hei, jeg skal kjøpe et cs-spill, men vet ikke helt hvilket. Siden Halflife 2 Episode Two er blitt gitt ut, lurte jeg på om det kommer noen ny versjon av cs? Hvis ikke kjøper jeg cs source i morgen Kan noen svare meg?
Dusken Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Kanskje de lager et når HL3 kommer ut. Noe jeg tror er mange år til enda.
JohndoeMAKT Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 CS 1.6 har fortsatt omtrent dobbelt så mange spillere som CS:S så det er nok langt fra plass til noe nytt. Vi har nok 1.6 i ledelsen i minst et par to år til og sikkert enda med en stund videre etter det, så du trenger nok ikke være redd for at spillet skal bli utdatert over helga.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Ellerså finnes CSP. Kan vel også lastes ned fra CSPnorge.net (: (1,6 med Source grafikk)
Bad Apple Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Ellerså finnes CSP. Kan vel også lastes ned fra CSPnorge.net (: (1,6 med Source grafikk) Du må ha CS:Source for å spille CSP. CSP er bare enn mod til CSS. Var ikke noe imponert over CSP og syns de tabbet seg ut med å gi ut en så dårlig beta. Men men, eg personlig ville gått for CS:Source.
Lapp1 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Alle beta'er suger, sånn er det bare. Så blir de oppdatert, populære og da er det bra.
Hakkebakk Skrevet 7. november 2007 Forfatter Skrevet 7. november 2007 Hvis jeg kjøper CS:S via Steam, får jeg spillet med en gang?
Lightning- Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hvis jeg kjøper CS:S via Steam, får jeg spillet med en gang? Ja, du må bare laste det ned.
Hakkebakk Skrevet 7. november 2007 Forfatter Skrevet 7. november 2007 Har faktisk allerede installert det Har hørt om folk som har kjøpt CS:Source i butikken, så er CD-keyen brukt av en annen person (pirat?), tror dere dette kan bli et problem?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Om du kjøper over Steam, får du ingen CD key, og slipper dette problemet.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Enig der. Men liker ikke steam uansett.. Spessielt ikke det med ALT+TAB (Som jeg har skifta til CTRL+SHIFT+SPACE) når man skal snakke med venner.. Så tungvindt.. Men nok om det, trådstarter har fått svar på hans spørsmål. (:
BadSmile Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) Enig der. Men liker ikke steam uansett.. Spessielt ikke det med ALT+TAB (Som jeg har skifta til CTRL+SHIFT+SPACE) når man skal snakke med venner.. Så tungvindt.. Men nok om det, trådstarter har fått svar på hans spørsmål. (: Er det ikke lettere å skifte det til F1 for.eks?... Ihvertfall det jeg har gjort...CTRL+SHIFT+SPACE hørtes utrolig tungvint ja. Btw så ble jeg utrolig skuffa over CSP Endret 10. november 2007 av BadSmile
vStyle Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 CSP var skuffende ja, men husk at det bare er beta 1.01.
Dirlewanger Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 CSP er søppel, skal man spille cs så hold dere til et av orginalspillene cs 1.6 eller cs:s. CSP har blitt en hybrid/bastard av det de(CSP devs.) ville ha og det de ville unngå. Meningen var at de skulle lage en ny versjon av counterstrike, en uavhengig mod av HL2. Grunnet noe jeg bare kan anta at er dårlig organisering av mod-teamet så mistet de mange av nøkkelpersonellet. De tok seg sammen og lanserte et knippe halvferdige kart til cs:s for å vise at de var i live og forsvant under jorden igjen. Så kommer de nå trekkende med noe de prøver å få til å se ut som CSP mens det i virkeligheten ikke er noe annet enn en billig, buggete og hurtig sammensatt mod til CS:S. Jeg blir ikke mye forundret og eller skuffet hvis dette er det siste vi hører fra CSP teamet. "CSP er søppel", bare en liten påminnelse.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Smaken er som baken.. Liker heller ikke CSP men jeg er en Source spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå