Gå til innhold

En utrolig Hunter Profil på armory :)

Anbefalte innlegg

Hva?.. Sistenevnte der hadde ikke sykt gear :( Druid med fullt merciless, veeeldig mange som har det siden det er så utrolig lett, men tidkrevende å få tak i.

Det er ikke lett å skaffe full merciles!

til og med jeg har det.. spille 2 timer 2 dager i uken, 2k+ rating = full merciless... ikke noe problem.

Jeg vil tør å påstå at 2% av alle de som spiller wow er skillet nok til å gjøre det, vi er heldige og kan =)

Post nr 600 :D

Altså det er jo lett å skaffe arena gear

Alle kan jo greie å ta 10 matcher i uka, så det eneste som er forskjellen om du er god er at du får ting fortere :p

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hva?.. Sistenevnte der hadde ikke sykt gear :( Druid med fullt merciless, veeeldig mange som har det siden det er så utrolig lett, men tidkrevende å få tak i.

til og med jeg har det.. spille 2 timer 2 dager i uken, 2k+ rating = full merciless... ikke noe problem.

Jeg vil tør å påstå at 2% av alle de som spiller wow er skillet nok til å gjøre det, vi er heldige og kan =)

Altså det er jo lett å skaffe arena gear

Alle kan jo greie å ta 10 matcher i uka, så det eneste som er forskjellen om du er god er at du får ting fortere :p

Det er lett ja, men irriterende. Og folk synes det er vanskelig å få tak i på grunn av at det er irriterende.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...r&n=Furious

Han er er også norsk, nokså greit gear ; )

456.1 dps med Aspect of the Hawk.

Gamle guildet mitt o.O

Han her har også gærnt gear! (og er norsk)

Første personen utenom meg med det nicket, så finner jeg det på forumet. Han guildet hans heter til og med det samme som mitt gamle. Skremmende

Du kan lett nå 2000+ selv om du ikke er helt genial. Det går på lineup.

jeg tror jeg har bedre stats enn han der fyrn du linka på armoryn, Utamar på Talnivarr, nå spørs det riktignok om den dritten har oppdatert seg, går nå rundt med 4/5 T6, og annen div random loot fra BT, men Armory viser 0 T6 gg =/

Endret av Drunk_Panda
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...r&n=Furious

Han er er også norsk, nokså greit gear ; )

456.1 dps med Aspect of the Hawk.

Er det mulig... Haste rating er det værste du kan skaffe deg som beast mastery hunter... Du har fra før av drit bra speed, men når du begynner å kødde med haste rating ødelegger du rotation helt, når han er nede i 1.96 speed rekker han ikke en steady shot før autoshot timeren er klar. Han taper massevis av dps på det gearet han har valgt. Når han i tillegg får proc på Improved AOTH så blir det enda dårligere. Jeg har selv 2.17 attack speed, og det er ganske liten plass imellom der og før autoshot timeren blir utsatt.

mine 2 øre!

Du tar feil. 2k rating er ingenting, 2400-2500 (top 10 nivå sånn ca) er nivået hvor man må bruke hjernen og ikke bare zerge gjennom.

Alle som tror 2k rating tar skill må ta en reality check.

Du tar feil. 2k rating er ingenting, 2400-2500 (top 10 nivå sånn ca) er nivået hvor man må bruke hjernen og ikke bare zerge gjennom.

Alle som tror 2k rating tar skill må ta en reality check.

Hjernen? Du mener lage nye 1500 rating teams de kan farme med sitt 2500 team om natta? Du mener bruke macros og scrits for å finne ut hvilket lag det møter før det gjør de? Skifte gear og resistance alt etter hvem du møter? Jepp, mye skills der. Selvfølgelig gjelder ikke dette alle, men mange av de jeg har snakket med driver med slikt, og sier det "må" gjøre det siden alle andre gjør det.

Hjernen? Du mener lage nye 1500 rating teams de kan farme med sitt 2500 team om natta? Du mener bruke macros og scrits for å finne ut hvilket lag det møter før det gjør de? Skifte gear og resistance alt etter hvem du møter? Jepp, mye skills der. Selvfølgelig gjelder ikke dette alle, men mange av de jeg har snakket med driver med slikt, og sier det "må" gjøre det siden alle andre gjør det.

Bare en gjeng med idioter ville tatt sjansen på å queue dodge når man er top 1-3. Har aldri queue dodget med teamet "mitt" i 5v5, og det er heller ingen grunn siden det er større risk enn win.

Macros og "scripts" for å finne ut hvem man møter? Aldri hørt noen bruke noe sånt, eller at det går ann.

Skifte gear er jo en del av spillet. Hvis jeg ser at det er en setup som aldri kommer til å touche meg i 5v5 bytter jeg alltid til gear med mest dmg/int og beholder bare robe,skuldre og head sånn at de ikke ser det. Resistance gear har jeg ikke, og det er vel ikke så populært siden de aller fleste pve'r ikke nok til å få "ok" resistance gear.

Vet ikke hvordan det er i andre battlegroups, men det er ikke noe queue dodging blant top 10 her. Det tar 10 min å spille en kamp. Han som ledet 5v5 våres jobbet til kl 8 hver eneste dag utenom søndag så vi kunne ikke spille mer en 2 timer i hverdagene og 1 time på søndag.

Jeg vet at wow krever ganske lite skill i grunn, så det var ikke noe forsøk på å fremstille folk med bra ratings som bedre enn en med 2k ratings. Men forskjellen fra 2k til 2,5k er stor ettersom man møter de samme teamene hver uke og alle vet hvordan de skal spille mot hverandre, noe som gjør at man faktisk må ha taktikker mot de man spiller mot basert på at man vet hvordan de spiller og hvem vi må passe oss for. Vi spiller 4 dps og det er i grunn trolig den letteste måten å få høy ratings på (vel utenom 3 healer), men når man spiller mot folk som vet hva som kommer, da er det ikke så lett som man skulle tro.

Endret av Indexi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...