Gå til innhold

Vondt i øra av headsett

MrUrge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor får man vondt i øra når man bruker headsett over lengre tid?

Jeg får det ikke av ørepropper eller koss headsettet, men andre headsett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde et sony headset en gang i tiden som jeg fikk vondt i øra av å ha på men jeg tvang meg gjennom det.

nå har jeg store gode headphones jeg ikke kjenner at jeg har på engang. vært å legge litt penger for å slippe å plages

Skrevet
Ikke bare slipper du å plages, men får også ofte mye bedre lyd utav å legge litt penger i det;)

med plages mener jeg ikke bare smerter, men også ubehag grunnet dårlig lyd :D

Skrevet

Hadde det samme problemet med et koss sb45 en gang i tiden. Men ørene mine ble nok herdet etter hvert ettersom jeg nå kan sitte i timesvis med headsett på hodet uten å kjenne noe :)

Skrevet (endret)

Ønsk deg et nytt til jul.

Sitter selv med headset opptil flere timer om dagen, og et godt headsett er vitalt hvis du har lyst til å bevare formen på ørene og hørselen hvertfall til du har fylt 25, eller noe der omkring.

Endret av fredrikg-
Skrevet
Ønsk deg et nytt til jul.

Sitter selv med headset opptil flere timer om dagen, og et godt headsett er vitalt hvis du har lyst til å bevare formen på ørene og hørselen hvertfall til du har fylt 25, eller noe der omkring.

Har aldri hatt problemer med Portapro, men Sb45 er jævlige i lengden. Helt klart sitter jeg med Sb45 lenger, og det er også varmere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...