Gå til innhold

Kellogs Cornflakes spill

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg husker at jeg spilte det hos en kammerat.. Hadde det aldri selv :no:

Dette må skaffes..

skal vi se... www.thepira...

Tviler på at du finner det der :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må skaffes..

Tviler på at jeg får spille det idag, men får se hvor bra seeds det er så blir det sikkert litt mimring når jeg kommer hjem fra skolen imorra :new_woot:

Skrevet

Dette må skaffes..

Tviler på at jeg får spille det idag, men får se hvor bra seeds det er så blir det sikkert litt mimring når jeg kommer hjem fra skolen imorra :new_woot:

Tror du virkelig det finnes seeds i det hele tatt? :!: Alle relevante jeg så hadde 0 seeds :(

• 2 måneder senere...
Skrevet

Pokker, jeg må lete gjennom huset etter mitt eksemplar. Husker at brodern mn kalte krokodillene for "bleiebarn", selv hadde jeg "pikkepjokker" som betegnelse :!: Den var den gangen, da vi var små...pikkepjokker, hvor i hampen fikk jeg den i fra?

Skrevet
XP i den maskinen jeg spiller på. Hvis du ikke får det til å funke, endre kompabiliteten i spillet til windows 95/98

Det veit jeg ikke hvordan jeg gjør. Kan du forklare det?

Skrevet

Nå har jeg ingen windowsmaskin i nærheten, så dette blir neppe helt nøyaktig.

Gå til "min datamaskin", høyreklikk på cd-drevet og velg utforsk. Finn exe-filen, høyreklikk og velg egenskaper. Oppe i den nye boksen som kommer står det kompatbilitet et sted. Trykk der og se ned i boksen. Der er det en rullgardin hvor du kan velge windowsversjon. velg 95 eller 98. trykk ok og kjør exe-filen.

Dette er nok ikke helt nøyaktig, men håper det hjalp :)

Skrevet
Nå har jeg ingen windowsmaskin i nærheten, så dette blir neppe helt nøyaktig.

Gå til "min datamaskin", høyreklikk på cd-drevet og velg utforsk. Finn exe-filen, høyreklikk og velg egenskaper. Oppe i den nye boksen som kommer står det kompatbilitet et sted. Trykk der og se ned i boksen. Der er det en rullgardin hvor du kan velge windowsversjon. velg 95 eller 98. trykk ok og kjør exe-filen.

Dette er nok ikke helt nøyaktig, men håper det hjalp :)

Takk takk, da skal jeg prøve det!

• 1 år senere...
Skrevet

Haha, jeg spurte kellogs om det var mulig og få taki. Så ble de sikkerlig sjokkert når jeg spurte. De hadde ikke gitt ut dette spillet på 10 år og hadde ingen på lager :(

Skrevet

Det levlet der er helt sykt vanskelig! Iallefall vist du skal gjøre alt. Levlet etterpå er og drit vanskelig! to vanskeligeste levlene på spillet vil jeg si!

Spiller det nå. Det er ganske vanskelig men jeg runna det som 6 åring xD

• 2 år senere...
Skrevet

Hvis noen kunne gitt meg dette spillet i posten, så Heter jeg Marius Bøhn Øvland, og bor i Admiralveien 13, 3159 Melsomvik, i Vestfold :) Setter stor pris på dere som prøver å hjelp!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...