Gå til innhold

unreal2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ser på www.unreal2.com så finner du ut at kravene til Unreal 2 er som følger:

 

256MB minne (helst 384MB eller mer).

733MHz prosessor (helst 1.2GHz eller høyere).

3GB ledig plass på harddisk.

32MB GeForce 2 kort (helst Radeon 8500 eller GeForce 3 kort med 64MB minne eller høyere).

8X speed CD-ROM

DirectX 8.1 eller høyere.

 

Disse kravene er ingen hemmelighet, og er offentliggjort på websiden til spillet selv om det enda ikke er kommet i butikkene.

 

Av erfaring kan vi vel si at kravene her er en smule lavere enn de burde være, men spillet kjører nok bra på lave oppløsninger med en slik maskin. Ingen får vite sikkert før etter release den 7. februar uansett.

Lenke til kommentar
Ja. Unreal2 vil helst ha 384MB ram. Men vi skal ikke diskutere et spill som bare er kommet som pirat-release enda. Det er fyfy.

 

FYFY. Du diskuterte det selv....

 

 

Av erfaring kan vi vel si at kravene her er en smule lavere enn de burde være, men spillet kjører nok bra på lave oppløsninger med en slik maskin. Ingen får vite sikkert før etter release den 7. februar uansett.

 

Nei, sikkert ingen. Hallo!?! Greit nok at dere prøver å drive en spillside, men det går ikke an å bare lukke øynene for hva som virkelig skjer - mange 'slemme gutter' sitter akkurat nå og spiller U2.....og de vet sikkert!

Lenke til kommentar
Releasen er faktisk 4 feb: )

www.tothegame.com :p

 

Også kan du sjekke datoen for release her i Europa. Med mindre du bor i USA da? Release for Unreal 2 i Europa er 7. februar.

1-2 dagers slingringsmonn. Infogrames Nordic lister den opp med dato 6. februar: http://www.infogramesnordic.com/Release.asp - Det kommer når det kommer.

 

Hehe, riktig:)

Som med "Duke Nukem Forever" *Det kommer NÅR Det kommer*

rite:)

 

 

bic-jugde :

det er et par brukere av dettea boardet som bor i USA:)

husker ikke hvem ,

og tenk , det er sikkert "veldig" mange som er på besøk i USA den 4... :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt litt Unreal2. Grafikken var ikke så bra som jeg hadde håpet, men den var mer enn god nok. Spillet har enda ikke krasjet og det eneste jeg har litt problemer med er at lyden "skipper" litt innimellom. Spillet kjører strålende i 1280*1024, 32bits. Jeg spiller uten FSAA og AF og frames ligger vanligvis rundt 60-70.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...