Gå til innhold

Watchmen, Ventetråd og diskusjon

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser spennende ut denne filmen. Lurer på om de går for en Noir-stil eller ikke. Zack Snyder har jo gjort sine saker bra (selv om jeg aldri falt for 300, men majoriteten liker jo den filmen). 2009 kan bli et meget godt filmår :)

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Skrekkblandet fryd. Beste tegneserien, men klarer ikke helt å forstå hvordan de skal få lagd filmen helt tilfredstillende. Man kan jo liksom ikke utelate noe fra tegneserien.

Skrevet

Har ikke noe forhold til tegneserien, men etter å ha sjekket ut teaseren og lest om plottet så må jeg si at dette virkelig veldig spennende. Virket som en mørk fortelling og det liker jeg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Min reaksjon på bildene

Ozymandias: For mørk.. han skal være en veldig fargerik person..

Nite Owl: Ser faktisk tøff ut.. noe som er rart ettersom han ser ut som en tulling egentlig :p

Silk Specter: nice.. faktisk mer påkledd enn kildematerialet :p

Rorschach og Comedian: PERFEKTE! ser ut som de kommer direkte ut fra siden :p

Skrevet (endret)

Er ganske enig Kebab GUD. Det "body armor med innebygde muskler"-greiene blir litt for mye for meg. Ozymandias og Nite Owl var ganske skuff. Silk Spectre og Comedian helt ok. Rorschach var hvertfall opptil forventningene.

Til sammenligning:

1.jpg

Det skal ikke være X-Men, det skal være WATCHMEN! De skal være litt vanlige, tragiske og patetiske, selv om de prøver å være helter. Det er jo hele poenget.

Hollywood - blæh...

Edit:

Ok, fullt så gay ser ikke Ozymandias ut. Fargene er feil. Legger ved et bilde til av Ozy, i anstendighetens navn.

ozymandias.jpg

Venter forresten i spenning på første bildene av Bubastis...

Endret av Rata101
Skrevet

Maa si meg enig med Kebab Gud, Ozymandias er for moerk. Likte heller ikke Nite Owl saa veldig mye, men de tre siste var veldig bra. Spesielt Rorschach, syns ikke Comedian liknet veldig paa tegneserien, men syns forsatt drakten var veldig bra.

Skrevet

Greit nok at Ozymadias er mørk, siden han tross alt er seriens skurk. 9/10

Nite Owl var faktisk ikke så dum. Ikke perfekt, men jeg er godt fornøyd. 7/10

Silk Spectre så dessverre ikke mye bedre ut enn en X-men. 5/10

Comedian så nesten helt perfekt ut. Litt for gal kanskje? 9/10

Rorschach var 100% tr00 og det er helt greit. 10/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...