PaladinNO Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Er ingen særlig sjokoladespiser, men jeg håper fortsatt på å kunne få Freia Dessertsjokolade tilbake. En av de ytterst få konfekteskene hvor jeg likte alt sammen, og jeg hadde denne som egen tradisjon hver jul i 13 år før den forsvant. 1
vidor Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 1 hour ago, onkel_jon said: Har begynt å selge smash xxl på europris nå og løp og kjøp 😛 https://www.europris.no/p-smash-xxl-350-g-212619 Smash til 199 kr/kg er vel som heroin på tilbud. Kiloprisen normal ligger temmelig høyt ellers. 1
onkel_jon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 45 minutes ago, vidor said: Smash til 199 kr/kg er vel som heroin på tilbud. Kiloprisen normal ligger temmelig høyt ellers. Ja faktisk 10kr billigere enn taxfree 😛
vidor Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Dette er nok strategisk for Europris. En såkalt loss-leader der de taper penger på en vare for å få inn folk i butikken, slik at noen kjøper ting de tjener mer penger på som utjevner ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå