Gå til innhold

NFS Pro Street demo ute nå!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette spillet er faktisk ganske spillbart med G25 :grin:

nfsdemo2007110311015877oi7.png

Røyk:

nfsdemo2007110311021346rd7.png

Alt tatt med alt på maks. Er litt skuffet over det grafiske egentlig, men det kan ha noe med at ørkenmiljøet er ganske sterilt.

Endret av -sparks-
Skrevet

Haha, spillet kunne kanskje ha vært litt mer gjennomført, men morsomt er det! Tok begge løpene i demoen på RACER og Manual/Clutch lett etter litt tilvenning. Bra kjøreglede med clutch!

Har forsåvidt samme grafikk som sparks, har på medium/high 2xAA spiller med et klokket 2-3 år gammelt Radeon X850XT PE. Hakker noen ganger, men ikke mye :)

Skrevet

Noen som har noen flere screens å legge ut? :)

Hører mange forskjellige meninger. Noen mener det er drit, andre mener det klarer å hente noe av sjarmen fra 1-4 da NFS virkelig var noe, noe jeg håper det gjør :]

Skrevet

Syns ikke det ligner på noen jeg, det er noe helt annet. Det er fortsatt Street Racing så det holder men det foregår jo både i byene og ute på landeveiene så det er ingen spill det ligner på. Du har også en fysikk som gjør at du ikke kan peise på alt du har med nitro, bilen kan faktisk LETTE ! Med G25 rattet kjenner du at bilen bare rister og så fær du til helvete hehehe :D

Må bare si det igjen, G25 med manuell clutch og dette spillet er noe av det sykeste jeg har prøvd.... altså HOLY CRAP ! Gøyeste jeg har vært borti. Bilverdenes Crysis det her.

Skrevet

Etter screenshots og videoer og dømme er det blitt mer særiøst nå. Det er ikke den samme følelsen av at "gjengene" i spillet er en haug med bortskjemte drittunger som du fikk i Carbon/Most Wanted.

Skrevet
Syns ikke det ligner på noen jeg, det er noe helt annet. Det er fortsatt Street Racing så det holder men det foregår jo både i byene og ute på landeveiene så det er ingen spill det ligner på. Du har også en fysikk som gjør at du ikke kan peise på alt du har med nitro, bilen kan faktisk LETTE ! Med G25 rattet kjenner du at bilen bare rister og så fær du til helvete hehehe :D

Må bare si det igjen, G25 med manuell clutch og dette spillet er noe av det sykeste jeg har prøvd.... altså HOLY CRAP ! Gøyeste jeg har vært borti. Bilverdenes Crysis det her.

Fikk nesten lyst til å kjøpe g25 når jeg hører det der .. :love:

Skrevet (endret)

Laster ned fra filefront nå; 800kb/s+

Edit: 1200+ nå. FileFront har blitt utrolig mye bedre siden sist jeg brukte det.

Endret av nitor
Skrevet (endret)

Urk, utrolig skuffet. De prøver å gå vekk fra det som var morsomt i Most Wanted og istedet tar spillet i en retning mot "seriøs racer". Irriterende, da NFS alltid har vært en underholdene blanding av arcade og sim. Kontrollene er utrolig dårlige for keyboard, minner meg om Juiced 1 på PC.

Dessuten nekter spillet å la deg hoppe over annonseringen i starten av løpene (esc tar bare screenshots(!)) og alt føles tregt og kjedelig. Grafikken er ikke noe særlig heller selv om jeg kjørte alt på maks i 1920x1200 med 4xFSAA. Ytelsen var bra på min GF8800 GTX, men det skulle vel bare mangle.

Jeg er utrolig skuffet, synes det er enda dårligere enn Carbon. :(

Endret av Bludd
Skrevet (endret)
Urk, utrolig skuffet. De prøver å gå vekk fra det som var morsomt i Most Wanted og istedet tar spillet i en retning mot "seriøs racer". Irriterende, da NFS alltid har vært en underholdene blanding av arcade og sim. Kontrollene er utrolig dårlige for keyboard, minner meg om Juiced 1 på PC.

Dessuten nekter spillet å la deg hoppe over annonseringen i starten av løpene (esc tar bare screenshots(!)) og alt føles tregt og kjedelig. Grafikken er ikke noe særlig heller selv om jeg kjørte alt på maks i 1920x1200 med 4xFSAA. Ytelsen var bra på min GF8800 GTX, men det skulle vel bare mangle.

Jeg er utrolig skuffet, synes det er enda dårligere enn Carbon. :(

Bilspill er og forblir dårlig med tastatur. Ja det er mer seriøs racing men du har fortsatt drifting og tonnevis av andre gamemodus.

Endret av Avean
Skrevet
Bilspill er og forblir dårlig med tastatur. Ja det er mer seriøs racing men du har fortsatt drifting og tonnevis av andre gamemodus.

Most Wanted funket som bare det med tastatur.

Skrevet (endret)

Most Wanted funket som bare det med tastatur.

Det er pga det var dårlig arkade gameplay, i Pro Street må du faktisk kunne kjøre ;)

Endret av Avean
Skrevet (endret)

Det går an å lage kjørespill som funker på tastatur. Det er bare en balansegang mellom realisme og hva som er morsomt. I spill som NFS som aldri har vært knallharde simuleringer så burde morsomhet alltid være viktigere enn realisme.

Det er pga det var dårlig arkade gameplay, i Pro Street må du faktisk kunne kjøre ;)

Men det er jo slik NFS alltid har vært. Selv NFS Porche 2000 var slik, og det er et av de beste NFSene.

ProStreet er mer som Live for Speed istedenfor Need for Speed.

Endret av Bludd
Skrevet
Det går an å lage kjørespill som funker på tastatur. Det er bare en balansegang mellom realisme og hva som er morsomt. I spill som NFS som aldri har vært knallharde simuleringer så burde morsomhet alltid være viktigere enn realisme.

Men det er jo slik NFS alltid har vært. Selv NFS Porche 2000 var slik, og det er et av de beste NFSene.

ProStreet er mer som Live for Speed istedenfor Need for Speed.

realisme har alltid vært morsomst :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...