Gå til innhold

Fant bug i Crysis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så du kom forbi slutt sekvensen uten og aktivere triggeren, nice.

 

men, pre-release demo er pre-release demo.

 

den ekke en pre-release om det ikke hadde vert noen bug's i den.

 

Slutt å forsvar det bare fordi det er Crysis. Klart det kommer til å være bugs i final versjonen. Herrejesus, det er ikke lagd av guder heller. Er dere helt blinde disipler eller noe?

Det komer IKKE til å være feilfritt, langt i fra.

 

Så hysj med hysteriet om det perfekte, det finnes ikke, selv ikke i Crysis.

Lenke til kommentar

Litt enig med Strindmo, folk mener at dette spille vil kreve såå sykt mye, men det vil jo ikke gjøre det, og jeg har ikke sett et spill som er feilfritt. MEN crysis er digg :love:

 

Det er ikke akkurat mangel på crysis-bugs hos youtube. :p Mange av filmene er hysterisk morsomme.

ja de er morsomme, spesielt de som blir drept fordi de er noob. Så en sånn fyr som skulle vise hva spillet var godt for, og så daua han :p

Lenke til kommentar
så du kom forbi slutt sekvensen uten og aktivere triggeren, nice.

 

men, pre-release demo er pre-release demo.

 

den ekke en pre-release om det ikke hadde vert noen bug's i den.

 

Slutt å forsvar det bare fordi det er Crysis. Klart det kommer til å være bugs i final versjonen. Herrejesus, det er ikke lagd av guder heller. Er dere helt blinde disipler eller noe?

Det komer IKKE til å være feilfritt, langt i fra.

 

Så hysj med hysteriet om det perfekte, det finnes ikke, selv ikke i Crysis.

Måtte le litt her. Så vidt jeg kunne se var det ingen som påsto at det var perfekt. Slik jeg ser det er du bare ute etter krangel.

Jaha? Du har funnet en bug, "å så stort".... Du er ikke akkurat første person som har vært forbi skipet heller. Alle kan jo dessuten se det samme hvis de loader mappet i editoren.

Saklig post. Sarkasme slår alltid an...

Men OnTopic: Har selv funnet et par grafikkbugs, og annet diverse. En gang satt båten fienden bruker seg fast i steinene ute i lagunen. Måtte svømme ut og skyte dem isteden. Jeg er litt overrasket over antallet bugs med tanke på at de utsatte det. Men det er klart det blir mye fokus på bugs i et spill som Crysis, som er hypet ganske heftig opp.

Personlig ser jeg på det som en interaktiv tech demo. Blir nok sabla moro for det, men mest pga sandkassemulighetene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...