Gå til innhold

Need For Speed: Pro Street demoen på us Store nå!

Espen-S-R

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I natt kl 1 ble nfs demoen lagt ut på us Store (ikke eu) nå gørr gleder jeg meg til å få svidd litt gummi!! :D

så nå er det bare å nyte konge demoen!

Endret av Espen-S-R
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klokka 23.00 er vel mer rikitg. Det var hvertfall utrolig morsomt å spille :)

Ops! hehe sovna kl 10 i går jeg så men laster det ned nå å gleder meg vilt :) bra du likte d:D

Skrevet

Joda, var bra den!

Fikk ikke noen sånn "wow"-følelse, men åpenbart mye bedre enn de 2-3-4 siste spillene i serien. Gleder meg til fullversjonen.

Speedchallenge var sykt vanskelig, og det var jævlig bra fartsfølelse.

Skrevet

Var ikke så værst dette! Den 1. banen var vanskelig, mens den 2. banen var FOR enkel, selv på 'king'

Kommer nok ikke til å kjøpe tho, Dirt kommer i hylla før dette!

Skrevet

Elsket fartsopplevelsen jeg fikk da jeg prøvde demoen. Speed banen var den kuleste banen og det var så morsomt å se at andre biler kjørte i grøfta.

fan så bra av EA

Skrevet

Fillern hvor kommer vi i europe i siste rekka når det gjelder Sony, er ikke sånn på LIVE for xbox hvor vi får mesteparten av godsakene med en gang så Sony har noe å lære av MS her.

Forøvrig så skal jeg teste dette når Sony får ut fingern å gir oss en EU demo også for å se om det er noe vits i å gå i butikken når spillet har release.

Skrevet

Mens jeg spilte demoen tenkte jeg som så at:

Tenk hvor fett det er å rase bortover desse veiene i en (midt forslag) blod-trimmet Lamborghini Murcielago med "egendesignet" styling.

Var kul demo,

Fikk sett hvordan spillet kommer til å være, men dog bare med 2 forskjellige biler, og ikke de mer enn femti bilene en kan velge mellom i fullversjonen.

Gleder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...