Gå til innhold

Fotokonkurransen v.4, runde 6: "Fugler og dyr"


Gissan

Avstemming i fotokonkurransen "Fugler og dyr".  

56 stemmer

  1. 1. Stem på det bildet som du mener fortjener din stemme.

    • Uten tittel
      4
    • Kan jeg få se nøttene dine?
      17
    • Fuglane
      3
    • Ulven
      13
    • Måke i solnedgang
      2
    • Blåmeis
      2
    • Splasj
      11


Anbefalte innlegg

Hvis jeg ikke får noen grunn til å diskvalifisere "Splasj", så forblir bildet i konkurransen.

 

Jeg har forresten kontaktet fotografen bak "Splasj", og han har alt på det rene. Bildet er 100% lovlig.

 

Så det er enda et bilde som ikke er gyldig? Har du sagt A så må du si B, som Firetrucken så fint forklarte deg litt tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som liker gjetteleker der du får et hint og deretter må følge opp og finne et svar har vi noen gåter fra Weff her:

http://weffriddles.com/

 

Første level begynner her:

http://weffriddles.com/level1.html

 

NB: Husk å lese reglene godt..

 

Forumet finner du her:

http://s11.invisionfree.com/weffriddles/index.php

 

 

Da vet alle som liker dette hva de skal finne på i kveld. Kanskje vi minker behover for gjetteleker i fotokonkurransen her da..?

Lenke til kommentar

Enda et bilde er fjernet pga. brudd på retningslinjene. Bildet ble postet på et annet forum noen dager før konkurransen ble startet, noe som bryter med reglene om anonymitet og om å ta bilde innen gitte tidsperiode.

 

Fotografen bak "splasj" mener han har alt på det reine, og jeg har ingen grunn til å ikke tro han. Har noen innvendinger til dette, og mener bildet er ugyldig, gi meg et ord så skal jeg kontakte fotografen igjen.

Lenke til kommentar
Hvis det er noen bilder som bryter med reglene, ta dette med arrangør, ikke post det surt i denne tråden. Jeg er sikker på at Gissan hadde sett saklige argumenter, og fjernet bildet så fort som mulig. Slik det står nå er det ingen som har brutt reglene, før det motsatte er bevist.

 

Så det eneste jeg fikk da jeg ike overholdt forrige konk var pm'er? Nope, alt gikk rett i posten... Er det forskjellige spilleregler for hver person?

 

Fungerte det godt i den andre tråden? Nei. Hvorfor ikke da gjøre noe med det denne gangen?

 

At bildet ble postet på et annet forum, kan ikke arrangør ta høyde for. Dette er en liten intern humor, og arrangør løser problemer på best mulig måte (dette gjelder deg forrige gang også), hvorfor da pese arrangør så mye? Det er ikke blodig alvor dette.

Lenke til kommentar
Hvis det er noen bilder som bryter med reglene, ta dette med arrangør, ikke post det surt i denne tråden. Jeg er sikker på at Gissan hadde sett saklige argumenter, og fjernet bildet så fort som mulig. Slik det står nå er det ingen som har brutt reglene, før det motsatte er bevist.

 

Så det eneste jeg fikk da jeg ike overholdt forrige konk var pm'er? Nope, alt gikk rett i posten... Er det forskjellige spilleregler for hver person?

 

Fungerte det godt i den andre tråden? Nei. Hvorfor ikke da gjøre noe med det denne gangen?

 

At bildet ble postet på et annet forum, kan ikke arrangør ta høyde for. Dette er en liten intern humor, og arrangør løser problemer på best mulig måte (dette gjelder deg forrige gang også), hvorfor da pese arrangør så mye? Det er ikke blodig alvor dette.

 

Så hvorfor i helvette ble det da så mye oppstyr? Bildene da da og da, og poll da da og da...

 

Trådstarter kunne enkelt avverget deltakelsen.

Lenke til kommentar

Dette er faen meg helt drøyt, Olsen, skjerp deg.

 

Den blandingen av uproporsjonal selvhøytidelighet og dårlig tilslørt sarkasme du legger for dagen her reflekterer så dårlig på deg at det er håpløst å forsøke å forklare inntrykket man sitter igjen med. Om noe får man faktisk sympati for Gissan som i sin rolle som arrangør for denne runden må tåle alle sleivsparkene dine.

Lenke til kommentar
Dette er faen meg helt drøyt, Olsen, skjerp deg.

 

Den blandingen av uproporsjonal selvhøytidelighet og dårlig tilslørt sarkasme du legger for dagen her reflekterer så dårlig på deg at det er håpløst å forsøke å forklare inntrykket man sitter igjen med. Om noe får man faktisk sympati for Gissan som i sin rolle som arrangør for denne runden må tåle alle sleivsparkene dine.

 

Utrolig hvor synd det er på han...

 

Legg merke til at jeg nå har gjort jobben for en konkuranse jeg ikke får delta på...

meen, gidder ikke diskutere dette nå, ble stengt forrige gang. Alle som vil klage kan sende pm...

Lenke til kommentar

Ser at mitt bilde er blitt diska... forsåvidt helt greit, siden det er jeg som ikke har lest reglene nøye nok. Jeg forsto det slik at bildet ikke skulle ha vært postet her inne på forumet før..

 

..men det er jammen godt vi har Olsen som passer på oss :) -bildet er forøvrig ikke samme versjon som Olsen fant ett annet sted, men 99.99% likt

 

Men hva om man har det liggende på FLICKR'en ? Strengt tatt så skal de også diskes da ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...