Pañolada Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Her kan du finne ut hva ditt brasilianske kusnternavn er mitt ble enten Roberto Eivind vatnidas 9 Roberto Eividas 9 eller Eivildo 9 kommer ann på om jeg tar med mellomnavn i den første eller andre ruta eller om jeg ikke tar det med i det heletatt. Syntes faren min fikk et ganske fengende navn: Hoão
invalid_user Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Haha: Prokopenkinho da Costa #5 Alternativet er Romildo #5 Deilig navn da.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Your Brazilname is "Roberto Ramsra, 5#" (Fornavn: Sindre Bergstrøm Etternavn: Ramsrud) Your Brazilname is "Roberto Bergstrøm Ramsra" (Bergstrøm som etternavn i stedet i fornavnet.) Your Brazilname is "Sindrmar" ( Sindre Bergstrøm) Your Brazilname is "Sindra" (Sindre Ramsrud)
Paper Mario Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Your Brazilname is "Roberto Ramsra, 5#"(Fornavn: Sindre Bergstrøm Etternavn: Ramsrud) Your Brazilname is "Roberto Bergstrøm Ramsra" (Bergstrøm som etternavn i stedet i fornavnet.) Your Brazilname is "Sindrmar" ( Sindre Bergstrøm) Your Brazilname is "Sindra" (Sindre Ramsrud) Jeg og fikk Sindra
Are.......... Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Bergardo..Minner meg om Bergtardo eller noe slikt.
Vertical^ Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 (endret) Så tøft, fikk Kristialdo Broren min fikk Håkisco Tok etternavnet på fornavnet og fornavn på etternavn, og det ble: Jaça Endret 7. november 2007 av Spirit99
Suburbian Hero Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Serbere, fordi vi gjør livet morsommere med våre rare etternavn. 9# Bjelanovandro :!:
Schjellin Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 (endret) #7 Ole Tobiando Med bare ett fornamn og etternavn: Olosa Endret 8. november 2007 av Schjellin
Sangesland Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 fikk Sangeslito og Brosa Veldig bra navn var det nå ikke :S
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Haneboinho Lille Haneboe betyr det
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 OLINHO 10. Yess, that's my name!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå