Magicmanac Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Hei. jar har nettop fått meg ny pc. kan ikke alle spesifikasjonene men en gamer 25i fra komplett med litt bedre skjermkort og en raptor disk. problemet med The witcher er at jeg stadig vekk får feilmeldig fra windows... det legger seg ned når det saver av og til... får spilt ca 5 min så klikker det uten forvarsel... spillet går fulstedig hakke fritt på full grafikk jeg har prøvd å sette ned grafikken men det hjalp lite... jeg bruker vista... har kjørt normal windows update. jeg er total NOOB når det kommer til sånne ting... så jeg håpet på litt hjelp fra dere guruer Endret 31. oktober 2007 av Magicmanac
duppsko Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Hvis du leser de andre postene på siden her så ser du at det er en del problemer med Witcher og Vista. Bare sørg for å ha den siste patchen (1.1a?) og se om det hjelper. Skal være litt problemer fordet visstnok.
SPiLL Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Prøv det her Ok, I am an Nvidia/Vista user suffering from frequent crashes. However I am now running the game in windowed mode and so far I have not had a crash. Try it. You never know. Har selv samme problemet at spillet hopper ut til Vista av og til. Endret 31. oktober 2007 av VistaGames
-sparks- Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Finn ut hvilket skjermkort du har og oppdater skjermkortdriverne månedlig. Det skulle ivertfall ikke skade
Eirikrj Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Innstaller den nyeste patchen? Tror den skulle fikse det (dog bruker jeg XP og har ikke noe problem med the witcher)
vestlia Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Har samme problem som trådstarter, og det hjelper ikke med den nyeste patchen...
Vanguard79 Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Hei... Jeg hadde akkurat det samme problemet selv. Så fant jeg ut at jeg hadde satt på konstant overstyring av antialiasing i kontrollpaneltet til skjermkortet. Så satte jeg instillingen til programstyrt.. har funket bra så langt etter det. Enda ikke krasjet. Kanskje det er en løsning på problemet ditt også.
vestlia Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Har det noe å si for ytelsen at man skrur ned dette? Har selv Nvidia 8600GT, og bruker Nvidia Control Panel, noen som veit hvor disse instillingene ligger der? EDIT: La inn innlegg på The Witcher forum, og fikk dette svaret "Try having Vista desktop and the game at the exact same resolution settings (res, refresh rate, etc)", noen som veit om det funker? Han visste ikke, men det var mulig! Endret 31. oktober 2007 av vestlia
vestlia Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Her står det litt om hvordan du kanskje kan få The Witcher til å fungere lenger i Vista: http://www.thewitcher.com/forum/index.php?topic=3357.0 Det er ingen endelig løsning, men kan hende det hjelper. Selv har jeg ikke fått prøvd det, men skal prøve i morgen tenker jeg. Fint om dere gir tilbakemelding om det går
Magicmanac Skrevet 3. november 2007 Forfatter Skrevet 3. november 2007 takk for mange gode tips alle sammen... spillet funker mye bedre nå.... måtte oppdatere grafikk drivere + spillet. + jeg lastet ned en driver fra Thewitcher selv som også hjelper... nå fungerer spillet mye bedre... det klikker fortsatt en gang i blant men jeg kom helt til andre kapittel før det klikka igjen... meget fornøyd ... hvis det er noe mere å tillføye så er det fint om dere sier i fra... Takker så mye igjen for mye bra hjelp
Aizen Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 For å ikke starte en ny tråd må jeg bare spørre her vis det er greit:) Skal kanskje bestille The witcher nå å MÅ helst vite om jeg klarer fint å dra spillet:D? Har en bærbar pc: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....48&cid=5546 Operativsystem: Windows Vista Home Premium Prosessor: Intel Core Duo T2310 Minne: 2048 MB Harddisk : 160 GB Skjerm: 15,4" WXGA (1280x800) Acer Crystal Bright Grafikk: nVidia GeForce 8400 - 256MB / 768MB HM Klarer å dra Bioshock ganske ok å drar helt fint Stalker så er opp il dere om jeg kjøper det.
vestlia Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Aizen, du greier nok å dra spillet, selv om du kanskje må spille på low eller kanskje du greier medium settings! Selv har jeg 8600GT 512mb (endel kraftigere enn ditt), men dette drar alt på high, så jeg tror du skal få spilt det da også
tagewedin Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Heisann , Jeg klarte å endre Resulotion på spillet jeg så nå er skjermen svart når jeg slår på spillet, Noen som veit hvordan jeg får endra på Resulotion uten å gå inn på spillet? (altså resolution i spillet) Eller noen som har bilder fra Main menu>options> video options? slik at jeg kan navigere musa i mørket tilbake til resolution... hjelper ikke å spørre Atari support for enten så svarer dem ikke eller så gir dem deg nytteløse svar.
InnerEye Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Spørsmål/trenger hjelp i The Witcher: Jeg er på jakt etter denne "super rustningen" har funnet alle delene som jeg må ha untatt, "St. Gregory`s Litany. Jeg finner ikke ut av denne "elemental Puzzle tingen.. Noen som har gjort dette? Setter stor pris på hjelp, ettersom jeg har strevd med dette en god stund nå.. ermm.gif
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå