Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil dette virke for desp eller har jeg en sjangse i det hele tatt?


Anbefalte innlegg

Så ja, litt rar historie da :p For å starte da..

 

Jeg jobber i en Narvesen kiosk på senteret i en viss by, så jeg vet hvor irriterende noen kunder kan være og hvor frekke da. Så det var en dag (for ca en uke siden) at jeg dro til en meny butikk litt før stengetid da. Det er en jeg kjenner som jobber der (som hadde besøkt meg på jobben, hvor vi snakka sammen en stund og som jeg liker, hehe), så jeg tenkte at jeg kunne besøke henne denne gangen da, men selvfølgelig så hun veldig opptatt ut så jeg ville ikke forstyrre henne. Så jeg plukka opp en flaske juice (ja, juice faktisk) og gikk mot kassa.

 

Så ser jeg en dame foran meg som er litt småfrekk mot hun i kassa og ville ha alt servert for seg, så jeg bestemte meg for å være hyggelig mot denne jenta i kassen siden jeg vet hvordan sånt er. Det hele endte opp med at vi snakka om hvordan det er i sånne jobber og hvordan noen kunder kan være veldig frekke og vil ha alt servert. Så før jeg dro spurte hun hvor jeg jobba og jeg svarte med at jeg jobber i en narvesen kiosk ute i byen (Det kom jo folk mot kassa og det var nesten stengetid, så jeg ville ikke forårsake noe trøbbel for henne).

 

Neste dag så ser jeg at hun kommer ut av en klesbutikk med en pose i armen, mens jeg er på jobb. Hun nærmer seg kiosken og ser meg. Kjente meg igjen og hele pakka, hun kom bort og ville snakke med meg da. I det vi begynte å snakke litt så kom det tusenvis av folk som skulle ha pølser, røyk og lotto. Helt utrolig lissom, så hun dro da. Siden det kom så mange folk, ville jo ikke forstyrre meg (samme som jeg gjorde, doh!).

 

Så ja, siden den gang har jeg hatt lyst å dra opp til meny i håp om å møte henne igjen. For å kanskje kunne gjøre noe mer ut av dette siden det så ut til at vi fikk litt kontakt, men jeg vil ikke virke for desp og hva i all verden skal jeg gjøre med den andre jenta jeg liker. Hvem skal jeg gå for, ettersom begge er like intressante og jeg har "god" kontakt med begge og da mener jeg at jeg kan faktisk snakke med dem uten at det blir sånne pinlige stille øyeblikk :p eller kanskje jeg bare tror jeg har det, hehe. Vel hva tror dere, huff :p

 

Jeg er 19 år og jeg liker å overanalysere og tolke ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg BLIR så FORVIRRET når du skriver "en jeg liker".

Er det snakk om gutt, eller er det snakk om ei jente?

 

Jobber de på samme plass?

Du sier du har kommet lenger enn til vennestadiet med denne personen (vet ikke helt om det er en gutt eller jente du prøver deg på nå), så vil det si at dere flørter mye ilag?

 

Bli gjerne kjent med begge, men siden de jobber ilag så bør du vel finne ut hvem du liker best, og holde småflørtingen til den personen. Kan raskt bli en liten konflikt om du skal stå på Meny og flørte med begge. ;)

Lenke til kommentar

To eller ei, du bør helst sjekke ut "kvaliteten" (Ikke på den koffert'e måten som det høres ut som), men hvem som er mest lik deg hvis det er to stykker. Er det ei, så prøv å bli kjent med henne på alle slags mulige måter du syns passer og fungerer.

 

(Ble veldig rart, siden jeg er forvirret om det er faktisk to eller ei jente det er snakk om)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...