Chinny Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Noken som kan gjere dette for meg for en billig penge? Desperat etter å få fiksa det her, og har ikkje råd til å sende maskina til østlandet for å få det gjort.
Chinny Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 Prøv bruktmarkedet. Que? Har Wii, trenger ikkje å kjøpe.
Ozelot Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Prøv bruktmarkedet. Que? Har Wii, trenger ikkje å kjøpe. Hehe, nei, men tror ikke det er lovlig å annonsere på forumet etter en tjeneste(i denne sammenheng: chipping av Wii).
Chinny Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 Prøv bruktmarkedet. Que? Har Wii, trenger ikkje å kjøpe. Hehe, nei, men tror ikke det er lovlig å annonsere på forumet etter en tjeneste(i denne sammenheng: chipping av Wii). Åh, ok. Kor bør eg finne noken som kan gjere dette for meg? (link?)
Jarmo Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet.
Anbefalte innlegg