Walts Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Har allerede Tabula rasa og spiller med preorder account og må si jeg liker det veldig gått så valget mitt falt på RGTR. Men skal nok ha hellgate: London også for single player
baltie Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Foreløpig TR (siden Richard Garriott er med og lager spillet; jeg var en stor Ultima-fan i hine dager... ). Har vært med i betaen, og det var veldig artig på slutten av den når ting begynte å funke skikkelig. Hellgate sjekker jeg nok ut etterhvert.
svenningen Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 bare prøvd tabula rasa beta, likte det ikke..
Tå. Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Så jeg må velge mellom pest eller kolera? Hadde egentlig store forventninger til begge, men begge var ubrukelige imo.
Jext Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Smaken er som baken, den er delt. Jeg venter med å slenge meg på MMORPG bølgen til de virkelig store spillene kommer, dvs WAR og AoC. Deilig å ha et litt spill med mer og raskere action mens jeg venter på et spill med gigantisk verden å fare rundt i. Blir veldig forskjellige opplevelser. EDIT: Dvs jeg spiller Hellgate: London. Endret 31. oktober 2007 av Jext
Misunne Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Blir nok Tabula Rasa på meg. Bestilte det for en uke siden, så jeg regner med at det kommer når som helst. Valgte nok TR fordi jeg synes at HGL virket skummelt *feig*. Vet egentlig ikke så my om HGL. Fikk først vite om det for en måned siden eller noe slikt. Tabula Rasa derimot, har jeg ventet på en god stund. Håpet på at det er like bra som det høres ut som ^,^
nasum Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Jeg kjøpte begge, da jeg jobber med spill, og må si at tabula rasa er det som har falt mest i smak (hittils). Var med på slutten av TR betaen også, og syns vel det er litt mer varitet i TR. Hellgate er helt ok, men har liksom ikke rukket å sette meg helt inn i det ennå. Jeg syns liksom det er litt vel ensformig, men håper det blir bedre etterhvert. Vi får se hvem som vinner, jeg er jo ikke så masse tid til overs for spilling nå om dagen lenger, og noe sier meg at TR etterhvert kan kreve litt tid. Får nesten litt dårlig samvitighet nå i høst ovenfor dama, ettersom jeg stort sett er å finne foran wii'en, 360'en, PC-en eller med ds'en i hånda når jeg først kommer hjem. Men det er da ikke min skyld at det kommer så mye bra spill nå ?
Nitrius Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Dette gjelder TR. Var innom en instance igår, kalt Eloh Vale, og jeg har aldri sett et så nydelig område i et spill før, måtte faktisk stoppe opp å se meg rundt, noe jeg egentlig gjør sjeldent i spill. Så jeg anbefaler alle virkelig å gi Tabula Rasa en test.
Bata Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Gidder ikke enda en MMO og har Hellgte fra før.
Piratpjokken Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 de eneste MMO'ene jeg kommer til å spille er GW, GW2 og AoC (kanskje). Og siden jeg liker Diablo, likte HGL demoen og savner et godt rollespill, så skal jeg hjem på torsdag (langhelg), og selvsagt spille HELLGATE LONDON! WUUUUU (i kjent south park hippiestil. Dere har sett imaginationland ikke sant?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå