Ihasabucket Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 det hele begynte en dag.. vi fikk en ny gutt i klassen, jeg og min venn ble fort venenr med han. Han spilte wow sa han, min andre venn begynte også med det. jeg pleide å gjøre narr av dem for at de betalte for å spille. Etter drøye 1 måned sa kompisen min til meg at jeg skulle prøve 10 dager trial og hvis jeg ikke likte det skulle han gi meg en tier. lastet ned fra blizzard sine sider poppet opp brukernavnet mitt og etter et par patcher var jeg igang, Da jeg førs skule lage en person kalte jeg han for "( mitt eget navn)" . En human mage, hadde aldri spilt warcraft spill før så jeg valgte det som var mest kjent av meg (mennesker) Etter å ha drept den første ulven var jeg hekta, å så digg det var å vandre rundt i goldshire og prate med diverse folk, Husker en gang jeg skinnet en rabbit for en fyr og han ga meg 1g ( ebay eller no sikkert) å så gla jeg bled... Trial accounten tok slutt og min kompis vant jo da veddemålet, siden jeg hjemme hos han en gang spurte om vi ikke bare kunne spille litt. Jeg kjøpte da spillet.. glemte selfølgelig trial accounten og lagde en ny en, Dwarf hunter. I lvl 25 ble jeg kjent med en fyr.. en lvl 65 dwarf hunter, Der ble alt forandret. Han sa han skulle starte en dwarf guild å han inviterte meg... Jeg hadde jo aldri vært med i en guild før.. jeg spørte han hva dette var og han forklarte.. helt fint, han kalte meg ikke noob eller no sånt... Vel tiden gikk og han ble 70, jeg er idag lvl 66.. Gamecardet mitt gikk ut når sommerferien var over... Igår logget jeg inn for første gang siden sommern for å se hva som skjer( min venns account) BOOM! Nesten en slags.. orgasme, å så digg det var å se ironforge igjen. Nå kan jeg ikke slutte å tenke på det, selv om jeg ikke spiller. drømte om det igår, drømte at jeg var på huntern min fordi blizzard hadde gitt meg en gratismåned av en eller annen grunn. Så jeg er avhengig, men jeg spiller ikke. Fantomsmerter? Kanke vente til jeg er tilbake igjen, se opp Forstmane!
Elve Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Artig med historier da. De som synes slikt er meningsløst får jo bare la være å lese.
Skarstard Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 "Han spilte wow sa han, min andre venn begynte også med det. jeg pleide å gjøre narr av dem for at de betalte for å spille." Trodde man brukte å glorifisere seg selv på Internett, jeg.
ObscureScience Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 bare synd at du ikke kan ta imot penger som trial
Heart Break Kid Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 bare synd at du ikke kan ta imot penger som trial Man kunne det før, jo.
Slikape Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 (endret) denne skiller seg ut. han klager tross alt ikke over at livet hans har gått til dass på grunn av wow gladpost denne (selv om jeg ser for meg siste halvdel av historien som avhengig og alt går til helvete) Endret 30. oktober 2007 av Darx
Schjellin Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg får nesten lyst til og lage min historie også
Lycantrophe Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg får nesten lyst til og lage min historie også Don't.
Schjellin Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg får nesten lyst til og lage min historie også Don't. Haha, why ? tror du den ikke blir bra? :S
Lycantrophe Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Eeh. 30/0/31? Neida, du har sikkert en spennende historie, men i stedet for å ha ca. 1231298437184712 ulike tråder med alle svarene (Så.. interessant, CAERCOW eller sånn hadde jeg det og!) bør det samles i en tråd eller kuttes ut.
Schjellin Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Eeh. 30/0/31? Neida, du har sikkert en spennende historie, men i stedet for å ha ca. 1231298437184712 ulike tråder med alle svarene (Så.. interessant, CAERCOW eller sånn hadde jeg det og!) bør det samles i en tråd eller kuttes ut. Jeg kommer nok aldri til og sette meg ned og begynne og mimre. Og jeg er enig i at alle disse historiene burde bli samlet i en tråd.
andiss Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Somone call 911, we got a pshyco in the building! jeesh
PcT Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Somone call 911, we got a pshyco in the building! jeesh Hva betyr pshyco?! :O!! Min historie vil bli for lang 3 år og 3mnd med wow nå ! Tenk at jeg var så ung når jeg starta sier bare jeg!
Schjellin Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Somone call 911, we got a pshyco in the building! jeesh Hva betyr pshyco?! :O!! Min historie vil bli for lang 3 år og 3mnd med wow nå ! Tenk at jeg var så ung når jeg starta sier bare jeg! Hvor ung ?
knux Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Synes det er artig å lese jeg, han vil bare dele sin historie med andre. Det morsomste var at akkurat det der var sånn som skjedde med meg å ;D
John Keats Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Somone call 911, we got a pshyco in the building! jeesh Hva betyr pshyco?! :O!! Min historie vil bli for lang 3 år og 3mnd med wow nå ! Tenk at jeg var så ung når jeg starta sier bare jeg! Hvor ung ? Han er straks 18, du kan regne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå