Gå til innhold

Er Get bredbånd noe bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at det fungerte veldig bra så lenge jeg hadde det (Oslo). Hastigheten var som lovet og bra stabilitet. Grunnen til at jeg sa det opp var at de hadde sperret port 21.

 

Ellers så var det et veldig generelt spørsmål, så jeg vet ikke om det er noe spesielt du vil vite?

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Bor på Ulven, har XL (10/1.2) - får alt jeg betaler for. God stabilitet, har ikke hatt et sekund nedetid de siste 3 ukene.

 

 

Har vært ETT problem, da var det feil på boksen i oppgangen. Tok de 5 dager å fikse det. Liten tillit fra kundeservice da vi ringte GANG PÅ GANG og sa at alle i oppgangen hadde samme feil. Nei, de hadde ikke mottatt feilmeldinger fra andre enn oss og det var ikke registrert noen områdefeil, så da lå feilen sannsynligvis i leiligheten hjemme hos oss :wallbash:

 

Edit: Legger ved innlegg fra en annen tråd. Tracert gjort fra linja mi HER

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Jeg bor i Trondheim og har Get (hadde smartcall, og borettslaget har gått over til Get - det var vel noe oppkjøp inne i bildet men det har jeg ikke brydd meg om).

 

I helgen har jeg opplevd problemer med internett tre perioder. En fredag, en lørdag og helgen ble komplett med en nedeperiode for internett søndag.

 

Hastigheten målt med Firefox, på dinside.no sin "Surfometer" (teit ord):

 

Jeg har betalt for "L": 5000/1000.

Jeg har: 4849/963 (gjennomsnitt fra ti stikkprøver - har funnet flere verdier langt under og étt på 5003 nedlastning for så vidt).

 

Skal visst ikke være så galt...

Endret av seilfly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...