Gå til innhold

Juletråden 2007 - God Jul!

Q-Bert

286 stemmer

1. 1. Har du kommet i julestemning?

• Ja!
      50
    • Sånn middels
      130
    • Nei!
      106

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg pynter alltid juletreet lille-julaften. :)

Mye av sjarmen forsvinner jo om man tar det opp uker før selve julaften, føler jeg. Er så deilig lille-julaften da det endelig kan komme seg inn å pryde stuen!

Hvis du har sett på treet i 2 uker og gledet deg til dagen du skal pynte det, da får du en god følelse lille julaften! :)

Men du risikerer jo at treet blir ribbet, og flasser da.. Kjipt !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treet kommer opp en eller annen gang i uka før. Funker glatt det. Kan jo ikke akkurat stå der i evigheter. Blir jo tross alt stående ganske lenge etter julaften også.

Skrevet

Noen som vet hva som skal gå på tv2 i år som julekalender?

Har hørt rykter om The Julekalender, kan jo bli meget gøy! :)

Helst ville jeg hatt "Juleferga" eller hva det het, fra sunnmøre. Den var så utrolig genial!

Skrevet

Helst ville jeg hatt "Juleferga" eller hva det het, fra sunnmøre. Den var så utrolig genial!

Den Olsenbanden jr. juletingen er i år :thumbdown:

Skrevet

Den var utrolig bra. Fikk selvfølgelig ikke med meg siste episode, for vi skulle for alt i verden ikke se på tv på julaften. Konservative drittfamilie.

Gjest medlem-77217
Skrevet (endret)

Trenger hjelp med hva jeg skal ønske meg til jul. Noen tips? :) Har allerede tenkt på CD'er og klær, men that's it.

Endret av medlem-77217
Skrevet
Trenger hjelp med hva jeg skal ønske meg til jul. Noen tips? :) Har allerede tenkt på CD'er og klær, men that's it.

Her finner du E-Lama helikopter :) NB: Billigere andre steder.. Bare for å gi et tips altså ;)

Skrevet

I dag hørte jeg på radio "God dag alle sammen, nå er det nøyaktig 1 måned igjen til julaften!" Kjente at jeg fikk en brus av mange ubeskrivelige forskjellige føleler på samme tid - alle var i hvert fall positive og glade! :thumbup:

Skrevet
I dag hørte jeg på radio "God dag alle sammen, nå er det nøyaktig 1 måned igjen til julaften!" Kjente at jeg fikk en brus av mange ubeskrivelige forskjellige føleler på samme tid - alle var i hvert fall positive og glade! :thumbup:

Og om ikke så mange timer er det under en måned til julaften! :D

Skrevet

Den Olsenbanden jr. juletingen er i år :thumbdown:

Gjør som meg, kjøp The Julekalender på DVD, gi faen i tv2 og server deg selv en god adventserie i desember. :)

Skrevet
Huset mitt er fult av bjelker i taket, på mandag skal jeg på europris og kjøpe lys jeg kan pynte dem med :D

Kan du være så snill å gi feedback om disse lysene er bra og billige. . Jeg er på jakt etter den ultimate julelysbutikken (har lyst på masse smålys!)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...