Gå til innhold

trusler på telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte telefonselskap fører opp på fakturaen din oversikt over hvilket nummer som har ringt deg dersom du befinner deg i utlandet.

Har ingen liste over hvilke som gjør dette men, og det blir antageligvis en god del styr med å få det til.

 

Enkleste er å stikke ned på politistasjonen, spille av opptaket, levere anmeldelse og tvinne tommelene og vente på at du får brev i posten hvor det står "Saken henlagt på grunn av bevisets stilling".

 

Selvom det er en smal sak for politiet å finne ut av.

Endret av Teksup
Lenke til kommentar
Enkelte telefonselskap fører opp på fakturaen din oversikt over hvilket nummer som har ringt deg dersom du befinner deg i utlandet.

Har ingen liste over hvilke som gjør dette men, og det blir antageligvis en god del styr med å få det til.

 

Enkleste er å stikke ned på politistasjonen, spille av opptaket, levere anmeldelse og tvinne tommelene og vente på at du får brev i posten hvor det står "Saken henlagt på grunn av bevisets stilling".

 

Selvom det er en smal sak for politiet å finne ut av.

 

Men det er jo litt skummelt at han vet hvor jeg bor osv. Skal prøve å stikke ned til politistasjonen og se hva de sier. Men kan det finnes noen andre måter, bare ved å "hacke" seg inn i mobilen min eller noe sånt?

har søkt litt, og hørt at et skjult nr. også har en ID, som er mulig å finne ut av...

Endret av thegreatkhali88
Lenke til kommentar
Men det er jo litt skummelt at han vet hvor jeg bor osv. Skal prøve å stikke ned til politistasjonen og se hva de sier. Men kan det finnes noen andre måter, bare ved å "hacke" seg inn i mobilen min eller noe sånt?

har søkt litt, og hørt at et skjult nr. også har en ID, som er mulig å finne ut av...

 

Det er helt klart mulig å finne ut av, men bare hvis du heter Onkel Politi og har en rettslig kjennelse. Eneste muligheten din er nok å gå til politiet, dessverre. Det ligger ingenting på din telefon som kan hjelpe deg uten at operatøren bidrar med sin info - og det gjør den garantert ikke.

Lenke til kommentar
Enkelte telefonselskap fører opp på fakturaen din oversikt over hvilket nummer som har ringt deg dersom du befinner deg i utlandet.

Har ingen liste over hvilke som gjør dette men, og det blir antageligvis en god del styr med å få det til.

 

Enkleste er å stikke ned på politistasjonen, spille av opptaket, levere anmeldelse og tvinne tommelene og vente på at du får brev i posten hvor det står "Saken henlagt på grunn av bevisets stilling".

 

Selvom det er en smal sak for politiet å finne ut av.

 

 

det har jeg veldig vanskelig for å tro at det er noen telefonselskap i norge som gjør, da det er i dtrid med personvernloven.det er derfor henvendelsen må komme fra politiet for at de skal kunne gi ut info om innkommende samtaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...