Gå til innhold

LCD, FullHD, 37"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig dumt å legge inn innlegg da man tydeligvis ikke vet helt hva man snakker om, og jeg skjønner ikke helt vitsen da man bare blir forvirret. Det finnes mange 37" fullHD tver som dekker kravene hans:

 

HW.no sin prisguide sortert på 1080p og 37"...

 

Jeg kan ikke hjelpe deg videre da jeg selv ikke er noen ekspert, men faktisk ser etter en 37 1080p tv selv. Sjekk innlegget jeg har lagt inn på AVforum.

 

Innlegget mitt :)

 

Av tvene du ser i pris guiden vil jeg ikke anbefale Samsungen. Jeg har ikke prøvd den selv, men etter å ha lest denne linken (tråden) deler du antakeligvis samme mening som meg...

Lenke til kommentar
hehe, jeg var hos en kamerat for en liten stund siden (kansje ett par måneder nå), og de hadde nettopp fått seg stort flott plasmatv...men det var allerede brunnet ett bilde inn på skjermen, lillesøstera hans hadde glemt å slå av en eller annen stygg kanal :ermm:

Sikker på at det var en permanent innbrenning? Hvilken modell har så denne kompisen din?

 

Sitter selv med en nyinnkjøpt Pioneer 428XD(plasma) og jeg har ingen vonde ord å si om den tv'n bortsett fra prisen...

Lenke til kommentar
Sikker på at det var en permanent innbrenning? Hvilken modell har så denne kompisen din?

 

Sitter selv med en nyinnkjøpt Pioneer 428XD(plasma) og jeg har ingen vonde ord å si om den tv'n bortsett fra prisen...

 

Vet ikke modell eller merke, vet heller ikke om det er helt permanent.. :p

 

Dere har sikkert rett i at det skal noe til for at slikt skal skje (tror det hadde vært samme bildet på skjermen i løpet av natten).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...