Gå til innhold

Amobil.no: Tester brukerne savner frå Amobil.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann

 

Det har dessverre vært mobiltørke de siste to månedene. Det har omtrent ikke kommet noen nye modeller i butikkene.

 

Nå ser det heldigvis ut til at mars blir en langt mer spennende måned. Test av W890i kommer rett over helgen, og mye annet er rundt svingen. :)

 

 

Kommer test av W890i snart det har gått to dager alerede

Lenke til kommentar
Heisann

 

Det har dessverre vært mobiltørke de siste to månedene. Det har omtrent ikke kommet noen nye modeller i butikkene.

 

Nå ser det heldigvis ut til at mars blir en langt mer spennende måned. Test av W890i kommer rett over helgen, og mye annet er rundt svingen. :)

 

 

Kommer test av W890i snart det har gått to dager alerede

 

Hei!

Test av W890i er underveis og kommer før helgen.

Lenke til kommentar

Heisann! Jeg ser dere har testet er par A2DP headset, og klaget mye på lydgjengiving. Jeg har et BH-501, og det har meget god lyd(jeg har riktignok ikke prøvd andre trådløse headset).

 

På min SE P1i, som jeg hadde før, i tillegg til Samsung P2(mp3-spiller) og LG KU990, gir headsetet mye bedre lyd enn originalheadsetene, og jeg har prøvd porta pro på P2 og KU990, og vil helt klart si at BH-501 er mye bedre lydmessig. Jeg har telefonen(eller mp3-spilleren) i høyre bukselomme, og headsetet har tydeligvis mottakeren på venstre side, så jeg har opplevd litt skurring hvis jeg vrir hodet til venstre, men hvis jeg har telefonen i venstre lomme, er det ingen antydning til skurring.

 

Hva med å teste dette headsetet? Det har god egronomi, og jeg tror faktisk det kan slå mange andre headset på lydkvalitet!

Endret av konduktans
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Savner en test nummer 2 av iphone med 3djepartsprogramvare og jailbreak. Mange anmeldere som kritiserer telefonen fordi den mangler MMS støtte, video-opptak osv, kunne vært gøy å lest en anmeldelse av en "modifisert" versjon med alle disse feilene rettet...

Lenke til kommentar
Heisann! Jeg ser dere har testet er par A2DP headset, og klaget mye på lydgjengiving. Jeg har et BH-501, og det har meget god lyd(jeg har riktignok ikke prøvd andre trådløse headset).

 

På min SE P1i, som jeg hadde før, i tillegg til Samsung P2(mp3-spiller) og LG KU990, gir headsetet mye bedre lyd enn originalheadsetene, og jeg har prøvd porta pro på P2 og KU990, og vil helt klart si at BH-501 er mye bedre lydmessig. Jeg har telefonen(eller mp3-spilleren) i høyre bukselomme, og headsetet har tydeligvis mottakeren på venstre side, så jeg har opplevd litt skurring hvis jeg vrir hodet til venstre, men hvis jeg har telefonen i venstre lomme, er det ingen antydning til skurring.

 

Hva med å teste dette headsetet? Det har god egronomi, og jeg tror faktisk det kan slå mange andre headset på lydkvalitet!

 

~konduktans

 

Vi har testet oppfølgeren BH-503 her. Vi har dessverre ikke kapasitet til å teste eldre produkter vi har gått glipp av, ihvertfall ikke innenfor den enorme tilbehørssjangeren.

 

 

Svaner test av helt nye samsung i780 kommer dette?

 

Jeg fikk bekreftet i går at denne er på vei fra Samsung, så en test burde ikke ligge så alt for langt frem i tid. :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...