Gå til innhold

Hvorfor røyker folk ?(Hasj)?


Funky-Fresh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne tråden skulle vært under gullkorn, 9 sider med "hasj er ikke farlig for faen" :lol:

Er den påstanden eit gullkorn da?

Hasj kan på mange måter være "bra" også. Eg ser ikkje argumenta dine.

For eksempel:

- Du høyrar ikkje på radioen om folk som røyka hasj og druknet, eller drepte kona og barna (men alkohol).

- Legalisering av hasj kan føre til mindre bruk av tyngre stoff (det er f.eks mindre folk som bruker heroin i Nederland enn i Norge).

- Du blir meir "kreativ" av å røyke hasj.

- Hadde det ikkje vært for at hasj er så behagelig at du gjerne tar det kvar dag, tviler eg ikkje på at det hadde vore mindre fysisk skadelig enn alkohol.

 

Hadde ikkje dop vært, hadde musikken vært kjedelig. (Ja seriøst)

Du burde kanskje ikkje være eit "dophue", men du burde elske "dophuer", fordi. :)

Du menere altså at hasj ikke er farlig? Kilde?

 

Musikk kjedelig uten dop? Den må du lengre ut på landet med.

Lenke til kommentar
Denne tråden skulle vært under gullkorn, 9 sider med "hasj er ikke farlig for faen" :lol:

Er den påstanden eit gullkorn da?

Hasj kan på mange måter være "bra" også. Eg ser ikkje argumenta dine.

For eksempel:

- Du høyrar ikkje på radioen om folk som røyka hasj og druknet, eller drepte kona og barna (men alkohol).

- Legalisering av hasj kan føre til mindre bruk av tyngre stoff (det er f.eks mindre folk som bruker heroin i Nederland enn i Norge).

- Du blir meir "kreativ" av å røyke hasj.

- Hadde det ikkje vært for at hasj er så behagelig at du gjerne tar det kvar dag, tviler eg ikkje på at det hadde vore mindre fysisk skadelig enn alkohol.

 

Hadde ikkje dop vært, hadde musikken vært kjedelig. (Ja seriøst)

Du burde kanskje ikkje være eit "dophue", men du burde elske "dophuer", fordi. :)

Det er ikke for ingenting det er ulovlig. Tror ikke det innføres ulovligheter på dette, for ingenting. Så ikke kom å si dette kan være "bra" på mangen måter.

Du er vel en deltaker av dette du, siden du mener dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Fordi enkelte er dumme. Og ikke vet bedre, dessverre!

Støtter deg med 100%. Vil også legge til at enkelte ser på det som en lettere løsning iht. problemer, og tror de tar en snarvei som lønner seg, noe mange erfarer senere at det var heller en omvei.

Lenke til kommentar
Det er ikke for ingenting det er ulovlig. Tror ikke det innføres ulovligheter på dette, for ingenting. Så ikke kom å si dette kan være "bra" på mangen måter.

Du er vel en deltaker av dette du, siden du mener dette.

Eg seiar ikkje at det kan være direkte bra, men hadde det vore legalisert kunne det på mange måter ha vore bra ja, med tanke på både kriminalitet og tyngre stoff. Så på mange måter kan det være "bra" jo. At det ikkje er lovlig i Noreg, men i nokon andre land er vell ingen bombe. Og jo det er land kor det er legalisert, og mange land kor politiet ikkje "bryr seg" sjølv om det strengt tatt er ulovlig. Hasj kan for nokon være veldig skadelig, mens for andre kan det være mindre skadelig.

Lenke til kommentar
Denne tråden skulle vært under gullkorn, 9 sider med "hasj er ikke farlig for faen" :lol:

Er den påstanden eit gullkorn da?

Hasj kan på mange måter være "bra" også. Eg ser ikkje argumenta dine.

For eksempel:

- Du høyrar ikkje på radioen om folk som røyka hasj og druknet, eller drepte kona og barna (men alkohol).

- Legalisering av hasj kan føre til mindre bruk av tyngre stoff (det er f.eks mindre folk som bruker heroin i Nederland enn i Norge).

- Du blir meir "kreativ" av å røyke hasj.

- Hadde det ikkje vært for at hasj er så behagelig at du gjerne tar det kvar dag, tviler eg ikkje på at det hadde vore mindre fysisk skadelig enn alkohol.

 

Hadde ikkje dop vært, hadde musikken vært kjedelig. (Ja seriøst)

Du burde kanskje ikkje være eit "dophue", men du burde elske "dophuer", fordi. :)

er egentlig enig, men da gjelder det egentlig alkohol også..

se bare på metallica, så sammenligner du f.eks noen litt gamle sanger (fra den tiden James i hadde alkohol problemer) med f.eks Frantic, de gamle var de beste, fordi da hadde de noe å skrive om, i stedet for bare frantic tic tic tock hele forbanna sangen :S

Lenke til kommentar
Det er ikke for ingenting det er ulovlig. Tror ikke det innføres ulovligheter på dette, for ingenting.

Så, hvordan forklarer du at alkohol, som er langt mer skadelig, ikke er underlagt de samme restriksjonene?

Vel, nå er da ikke narkotiske medikamenter noe stort fenomen at det er ulovlig store deler av denne jordkloden. Og ja indikerer at det kan falle under flere kategorier, som dere så mener.

 

Men som sagt, det er vel ikke for ingenting det er ulovlig. Da skulle vel medisiner på sin måte også være ulovlig, for de ødelegger endel inni kroppen de også, ved store tiltak og bruk. Og som jeg merker blant disse benytter seg av Narkotika. Er jo bare mer eller mindre, mindre klare personer som ikke verdsetter seg selv høyere enn å måtte "dope" seg ut av den virkelige verden for å så føle seg ok.

 

 

Det er vel ikke for ingenting personer gjør dette, for de selv tror de er så lave og dårlige. Men sannheten i det hele er at hvis de hadde lagt all narkotiske medikamenter på hylla, ville både medmennesker og de selv satt seg selv litt høyere.

 

 

 

Er det virkelig så tøft å måtte gjømme seg hver gang man skal ta et blås, for at du ikke skal bli tatt for noe ulovlig?

Det er da man kan få feelingen av å være en guttunge på 12 år som forsøker å ta seg en røyk. Latterlig dumt!

Endret av Nidaroo
Lenke til kommentar
Vel, nå er da ikke narkotiske medikamenter noe stort fenomen at det er ulovlig store deler av denne jordkloden. Og ja indikerer at det kan falle under flere kategorier, som dere så mener.

 

Men som sagt, det er vel ikke for ingenting det er ulovlig. Da skulle vel medisiner på sin måte også være ulovlig, for de ødelegger endel inni kroppen de også, ved store tiltak og bruk. Og som jeg merker blant disse benytter seg av Narkotika. Er jo bare mer eller mindre, mindre klare personer som ikke verdsetter seg selv høyere enn å måtte "dope" seg ut av den virkelige verden for å så føle seg ok.

 

Det er vel ikke for ingenting personer gjør dette, for de selv tror de er så lave og dårlige. Men sannheten i det hele er at hvis de hadde lagt all narkotiske medikamenter på hylla, ville både medmennesker og de selv satt seg selv litt høyere.

Kan du skrive så en stakkars forstår hva i alle dager det er du mener?

Du skjønte vel noe av det jeg skrev, og må virkelig si du fakker under iallefall èn av mine påstander: "Og som jeg merker blant disse benytter seg av Narkotika. Er jo bare mer eller mindre, mindre klare personer som ikke verdsetter seg selv høyere enn å måtte "dope" seg ut av den virkelige verden for å så føle seg ok."

Lenke til kommentar
Du skjønte vel noe av det jeg skrev, og må virkelig si du fakker under iallefall èn av mine påstander: "Og som jeg merker blant disse benytter seg av Narkotika. Er jo bare mer eller mindre, mindre klare personer som ikke verdsetter seg selv høyere enn å måtte "dope" seg ut av den virkelige verden for å så føle seg ok."

Kanskje ... Jeg har jo ikke den fjerneste anelse hva du mener.

 

Tenk deg om i i hvert fall to sekunder før du trykker på "Svar".

Endret av Skarstard
Lenke til kommentar
Du skjønte vel noe av det jeg skrev, og må virkelig si du fakker under iallefall èn av mine påstander: "Og som jeg merker blant disse benytter seg av Narkotika. Er jo bare mer eller mindre, mindre klare personer som ikke verdsetter seg selv høyere enn å måtte "dope" seg ut av den virkelige verden for å så føle seg ok."

Kanskje ... Jeg har jo ikke den fjerneste anelse hva du mener.

Du skjønner vel realiteten i det, regner jeg med. Men er vel sårt for en stakkars å innrømme det.

Lenke til kommentar
"Og som jeg merker blant disse benytter seg av Narkotika. Er jo bare mer eller mindre, mindre klare personer som ikke verdsetter seg selv høyere enn å måtte "dope" seg ut av den virkelige verden for å så føle seg ok."

Så du trur at alle som bruker narkotika gjer det for å føle seg bedre, eller har behov for å akkurat "dope seg ut av verden"?

 

Edit: altså dei fleste gjer vell det for å hygge seg, nett som ein drikker alkohol.

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Du skjønner vel realiteten i det, regner jeg med. Men er vel sårt for en stakkars å innrømme det.

1. Ingen her har sagt at de må bruke rusmidler for å "føle seg ok".

2. Herkseteknikker fremstår som lite annet enn patetiske når de blir avlevert av en debattant hvis eneste "argument" er "jammen det må jo være farlig siden det er ULOVLIG!"

Endret av Skarstard
Lenke til kommentar

Haha. Se hva jeg fant:

 

Hei, trenger ATM Red Bull. Og lurte igrunn på om det kan bestilles på nettet, som man kan med alt annet i denne verdenen. Siden det ikke er lovlig her i landet, vil det jo være en risk ved tollen når det sendes inn i landet.

 

Noen som har evt, tidligere erfaringer fra dette? Er det egentlig verdt pengene på å forsøke å få det inn i landet?

Du er en altså en "mindre klare personer som ikke verdsetter seg selv høyere enn å måtte "dope" seg ut av den virkelige verden for å så føle seg ok", du også.

 

Ja, ja. Flott å få en bekreftelse på at du baserer synet ditt på hasj på ingenting annet enn dine egne idiotiske fordommer.

Endret av Skarstard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...