Gå til innhold

Release Your Potential Ekstrem Muskelvekst


Anbefalte innlegg

Så deff da vell :p
Har planer om det til våren, men gruer meg helt enormt ! :ohmy:

Skal jobbe en del i sommer også, så det spørs om jeg klarer å holde meg slank etter at jeg først har blitt det.

 

Men jeg tenkte å starte en deff ca. 1 mars. Skal kjøre et RYP grunnprogram først, bare for å ha testet det. Begynner med det litt før midten av januar, og så blir det deff deretter. Hvis jeg liker RYP så kjører jeg "maks forbrenning"-programmet, men modifiserer det litt så jeg holder ut løpinga. Er egentlig mye mer glad i å gå enn å løpe !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lite tips for å presse i deg mest mat er å tilbrede maten dagen før. Lag masse pasta og ta noen tunfiskbokser oppi en stor skål. Så lar du deg ligge i kjøleskapet over natta! Så forsyner du deg til frokost, lunsj og før trening. Lettvindt. Jeg spiser dårlig de dagene jeg er lat:P Orker ikke å lage meg så mye mat så den taktikken funker bedre på meg! :) Lykke til med treninga :)

Lenke til kommentar

Sto og tok strake mark i dag, så kom det en kar og kauka at jeg ødela ryggen min. Så skulle han nå vise meg, og tok vanlig markløft. Momla noe om at dette var strake mark, også ble det en så rar stemning at det var til å ta på.

 

Uansett, er strake markløft en øvelse man ikke burde hive på så mye? Tror jeg har ganske grei teknikk, men det som er tingen er at jeg løfter like mye i det som i knebøy (ikke mye, skal ha 88kg på uke seks som er neste fredag). Er det litt uproposjonalt (litt dårlig sammenligning) fordelt?

Lenke til kommentar

Føler at jeg får det ganske greit til, men skal ta av noen kilo for å øve inn litt bedre teknikk. Kan inrømme at jeg starta ut litt skeivt i dag, må kanskje stramme meg litt opp.

 

Kjører også roing med stang (de har ikke kabelstativ som øvelsen i RYP er satt opp til), så lurer litt på om det blir litt mye belastning på nedre del av ryggen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ait. Siste to treningene ble ganske amputert pga. forskjerllige ting så jeg fant ut at det var bare å gi seg. Nå har jeg ikke tenkt å gjøre noe mer enn lett trening før jul og så skal jeg kjøre programmet på nyy over nyttår. Han ganske lyst til å bynne på kampsport i tilleg så får se hvordan det blir.

 

Jeg får poste noen bilder, men tror ikke det er veldig stor forskjell. Jeg har heller ikke gått opp veldig mye i vekt, kansje 2-3 kilo, noe jeg synes er veldig skuffende. Neste gang jeg kjører igjennom skal jeg opp minst 5 kilo. Både muskler og fett.

Lenke til kommentar
Uansett, er strake markløft en øvelse man ikke burde hive på så mye? Tror jeg har ganske grei teknikk, men det som er tingen er at jeg løfter like mye i det som i knebøy (ikke mye, skal ha 88kg på uke seks som er neste fredag). Er det litt uproposjonalt (litt dårlig sammenligning) fordelt?

 

Jeg tar mer i markløft, strake eller vanlige, enn jeg tar i knebøy, så det er ikke noe unormalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...