Gå til innhold

Release Your Potential Ekstrem Muskelvekst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte jeg skulle begynne med dette programmet nå, sjekka mine 10rm i dag, må nok finkjemme teknikken min, men men. Det største "problemet" blir vel å følge ett riktig kosthold, jeg er ekstremt pirkete, men satser på at det går bra: )

Til deg/dere som har fullført eller som er godt inne i det, ser man fort resultater?

Og hvordan gjør man det med magetreningen, tar man bare antall reps og set, eller gjør man det med vekter?

Endret av Iver.th
Lenke til kommentar

Ok, får legge på meg muskler i stedet.

 

@Iver.th

Jeg synes man så resultater gansker fort, kanse bare etter 3 uker. Du bør kjøre igjennom grunnprogrammet først hvis du aldri har trent før som meg.

 

Jeg bruker en maskin til å ta magemusklene, testet 10rm og følger bare programmet. Tror ikke jeg kommer til å bruke maskin neste gang jeg kjører igjennom, har testet vanlige situps med vekter og de føles mye harderer så jeg regner med at det er bedre.

Lenke til kommentar
Jeg bruker en maskin til å ta magemusklene, testet 10rm og følger bare programmet. Tror ikke jeg kommer til å bruke maskin neste gang jeg kjører igjennom, har testet vanlige situps med vekter og de føles mye harderer så jeg regner med at det er bedre.
Kjør vanlige crunches. Det er mye hardere enn det meste annet. Situps slik man gjør i militæret f.eks. gjør at man jukser med hofteleddsbøyerne (ilipsoas). Det er klart at det er greit å trene dem også, men da får ikke magen kjørt seg like bra. Militær-situps er faktisk utrolig lett; jeg liker ikke å trene mage noe særlig med 40 stk gikk uten stress.
Lenke til kommentar

Hm, ser at denne tråden hovedsaklig dekker grunnprogram/ekstrem muskelvekst, men jeg drister meg inn med dette likevel:

 

Er atm på maksimal forbrenning-delen, men lurer på om det er greit å bytte ut TN sitt kardio-oppsett med Gerilja Kardio? Og skal man ta de 20-30 minuttene med kardio etter styrkeøktene når man har kardio på hviledagene (i henhold til programmet). Sto ikke noe om det som jeg så, så jeg kjører kardio etter styrkeøktene også.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Hva med å bare følge programmet, Der Kommisar? :) Om du har kjørt det et par ganger før kan du sikkert mikse og trikse litt, men jeg vedder pensjonen min på at de som har satt opp RYP har mer kompetanse, når det gjelder trening, enn du noen gang kommer til å få.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte jeg skulle begynne med dette programmet nå, sjekka mine 10rm i dag, må nok finkjemme teknikken min, men men. Det største "problemet" blir vel å følge ett riktig kosthold, jeg er ekstremt pirkete, men satser på at det går bra: )

Til deg/dere som har fullført eller som er godt inne i det, ser man fort resultater?

Og hvordan gjør man det med magetreningen, tar man bare antall reps og set, eller gjør man det med vekter?

 

Jeg har fullført det. Vil si at du ser mest resultat etter du er ferdig med hele programmet. Man blir fryktelig sterk. Ble ihvertfall jeg. Skal begynne på det for 2. gang på Mandag. Gleder meg som en hest! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...