Gå til innhold

Halo: campain: yndlings lvl (brett)


halodude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ihvertfall hvilken som er desidert værst... Jeg tror dere kan tenke dere.

 

Er mange som er bra. Men kanskje The Storm. Eller så må det bli The Covenant...

 

Er ikke en bane som stikker seg ut så veldig. De er alle ganske bra, untatt den ene.

 

Cortana? :p

Må være den, hater den banen! Vet ikke hvor mange ganger vi restartet når vi spilte Coop på ledgendary 4 stykker sammen...var helt sykt vanskelig! (hadde noen skulls på og da men) Ble så sinna at vi hoppet over til gears en gang og :p

Lenke til kommentar
Må være den, hater den banen! Vet ikke hvor mange ganger vi restartet når vi spilte Coop på ledgendary 4 stykker sammen...var helt sykt vanskelig! (hadde noen skulls på og da men) Ble så sinna at vi hoppet over til gears en gang og :p

 

Haha, kødder du? Briste jo gjennom den med 2 spillere Legendary og alle skulls på (untatt Mythic, Blind, og Black Eye). :p

 

 

Men skal love deg at legendary på den, solo er rimelig vanskelig og irriterende. :p

Lenke til kommentar
Vet ihvertfall hvilken som er desidert værst... Jeg tror dere kan tenke dere.

 

Er mange som er bra. Men kanskje The Storm. Eller så må det bli The Covenant...

 

Er ikke en bane som stikker seg ut så veldig. De er alle ganske bra, untatt den ene.

 

Cortana? :p

Må være den, hater den banen! Vet ikke hvor mange ganger vi restartet når vi spilte Coop på ledgendary 4 stykker sammen...var helt sykt vanskelig! (hadde noen skulls på og da men) Ble så sinna at vi hoppet over til gears en gang og :p

 

 

Jeg og 2 andre gjorde den på legendary det skjedde ikke en gang at alle var døde :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...