Gå til innhold

The Witcher. Førsteinntrykk og tips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke solgt spillet ennå, så det er mulig jeg gir det en ny sjanse når den oppgraderinga kommer. Problemet er at det er så mange svært bra spill ute nå at jeg ikke gidder bry meg noe særlig med "brukbare" spill. Kanskje ved neste spilltørke. Det kommer jo som regel svært få bra spill om sommeren, så vi får se da. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg har et lite problem, jeg har akkurat gjort en quest for Kalkstein, men han er borte, jeg finner han ikke, så tenkte jeg "han har sikkert gått et annet sted", så jeg tracket questen, men det var på samme stedet, jeg finner han rett og slett ikke, han er søkk borte. Noen andre som har dette problemet eller vet hvor han er hen?

Skrevet
Hei, jeg har et lite problem, jeg har akkurat gjort en quest for Kalkstein, men han er borte, jeg finner han ikke, så tenkte jeg "han har sikkert gått et annet sted", så jeg tracket questen, men det var på samme stedet, jeg finner han rett og slett ikke, han er søkk borte. Noen andre som har dette problemet eller vet hvor han er hen?

Hadde faktisk samme problemet. Sjekk i svampen, når du får tilgang til tårnet er han der tror jeg.

Skrevet (endret)

Okay, kanskje det funker, jeg får vel bare spille videre da :p

EDIT: Trenger jeg å beholde bøker etter at jeg har lest dem?

Endret av Mental
Skrevet
Okay, kanskje det funker, jeg får vel bare spille videre da :p

EDIT: Trenger jeg å beholde bøker etter at jeg har lest dem?

Jeg solgte dem alltid, og angret aldri på det. Kan ikke forstå hva du skal med bøker du allerede har lest. Skaff deg en bokhylle kanskje?;)

Skrevet

Fekk spelet på TG og har spelt eindel timar no. Har ikkje så mykje å klage på. Syns det er eit fantastisk spel som dei har jobba bra med. Er vanskeleg å gå ifra datan for å gjere noko anna... Lever seg nesten inn i historen.

Skrevet

Han fyren hater jo nesten alle spill. Du kan ikke ta han seriøst. Hvis jeg skal prøve å diskutere mot han, så glemte jeg aldri historien, men levde meg inn i den og elsker spillet. Han klarte ikke å leve seg inn, og ble opphengt i de negative sidene.

Skrevet

Jeg får ikke til et av di første oppdraga!

Der hvor jeg skal lage en potion for hu dama...

Har funnet alle ingrediensene, og slappet av, men får aldri opp at jeg kan "brygge" den...

Skrevet (endret)

Du må sette deg ned med et bål eller en ovn for å kunne åpne potion 'siden'.

Edit: Forstod nå at du hadde prøvd dette, bare du kaller det for å 'slappe av'. Men det er en av de knappene oppe i høyre hjørne.

Endret av LunarPoet
Skrevet (endret)

Ja, det blir litt feil å slakte spillet etter å ha spilt i 2 timer. Zero Punctuation har mye moro, dog. Man må ikke ta det personlig det han sier, fyren er dritmorsom. Han slakter jo alle spill med skikkelig engelsk stil.

Endret av Bytex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...