Gå til innhold

hvilket brett ønsker du skal være med i halo 3?


halodude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er forsåvidt enig der, men jeg synes at de fleste er gode maps. Guardian er inspirert av Lockout, og selv om det ikke er det samme, så synes jeg den er bra. Valhalla erstatter Coagulation fint, men jeg savner maps som Beaver Creek og Sanctuary. Construct, Isolation, Narrows og Epitaph er bra maps, og ligner lite på det man har sett tidligere i Halo, og at de har gått nye veier er positivt, men jeg håper de henter mer inspirasjon fra det gamle og gode med de nye mapsene.

Ser ikke helt det med nye veier. Er vel bare nye maps, som alle andre nye maps? Isolation er forresten det verste mapet siden... jeg vet ikke. Den suger. Guardian er heller ikke i nærheten av like bra som Lockout. Passer ikke til Flags i det hele tatt heller. Brukte å spille "1-Flag fast" på System Link - var favoritten.

 

Ja, 1-flag på Lockout var gøy, men det er ut nå. Hva nye veier angår, så tenkte jeg på hvordan de har designet maps med tanke på territories, og hvordan det har gitt maps av anderledes karakter. Jeg mistenker at Islolation er et av disse? Og Snowbound. Jeg trives på Isolation, men det er ikke optimalt.

Det mappet jeg tenkte mest på da jeg skrev nye veier var Construct, som strekker seg i høyden og ikke i lengden.

Men det er vel egentlig maps som er bra til CTF uten kjøretøy jeg savner mest. Gjerne av den litt mindre sorten.

Lenke til kommentar
den bannen som var inne i eit covenant skip der det var shotgun og sverd i midten (shotgunen på gålvet og sverdet oppå ein plattfor i takket) og du kunne kaste plasma grannater over på den andre sida og håpe på at ein som var dum nok (eller bare uheldig) gjekk i granata. fantastisk bane.

Midship det, ja.. :) Sinnsykt bra bane.. Fungerer like konge til Oddball, som CTF..

 

Håper så sykt de legger til noen oldies i etterkant.. Som dette..

Lenke til kommentar
Jeg savner baner med Gauss Warthog og tanks på Halo 3 :/ Finnes ikke en eneste MP bane i Halo 3 med en av de kjøretøyene på.

 

FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGEFORGE FORGE FORGE FORGE FORGE

 

Og så videre. Hvorfor er det så mange som spør sånn "Jeg savner den og den bilen" når man har FORGE? :p

Lenke til kommentar
Jeg savner baner med Gauss Warthog og tanks på Halo 3 :/ Finnes ikke en eneste MP bane i Halo 3 med en av de kjøretøyene på.

 

FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGE FORGEFORGE FORGE FORGE FORGE FORGE

 

Og så videre. Hvorfor er det så mange som spør sånn "Jeg savner den og den bilen" når man har FORGE? :p

 

Kansje fordi man må lage selv da må man invetere og da er det ikke mange folk som joiner.. Tror di tenker at du vil spille mot ukjente folk å ha med den og den bilen

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Definitivt Lockout. Spilte vel mer på den enn jeg gjorde på alle andre tilsammen.

 

Guardian er vel en "oppfølger" men jeg synes ikke den er like balansert og bra, man er liksom nesten aldri ved de stedene der f. eks hagla er. Dessuten er den lit for mørk for min smak. Savner egentlig flere små baner som ivory tower også. Synes noen av de småe banene i halo 3 er for like hverandre, bare ta de tre førte på lista i halo 3 (hvis jeg husker riktig) En annen bane som kanskje ikke så mange savner, men som jeg gjør er relic. Var dritmorsomt med masse customs på den der du fikk folk til å fly metervis ut i vannet.

Lenke til kommentar

Hva heter den banen ( husker ikke om det er 1 eller 2'er), Den er liten og symetrisk, et blått og ett rødt spawn, hadde to etasjer, men 2. etasjen var bare tilstede få steder og dekket ikke etasje en. (litt vanskelig å forklare, men etasje 2. lå på kanter og et stor rom inærheten av spawnet). Usynligheten lå ved mitten tror jeg.

 

Den og sidewinder burde være med, geniale maps!

 

Edit, fant det ut, longest.

 

Longest, prisoner og sidewinder, geniale map fra CE

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar
Er lit rart at man ikke kan velge at man vil spille [custumgame] i matchmaking sånn at man kan søke etter om andre ønsker å spille det samme.

Er noen enig?

Er vel fordi at bungie ikke vil at noen bare skal spille på en map med en game slik at de lærer seg ting utenat og pwner alle som vil prøve alle maps og modsa.

Lenke til kommentar

Sidewinder hadde vært knall. Med Scorpion og Mongoose. Muligen en Wraith og Ghost da, håper den ikke blir så stor som Sandtrap. Syns alltid at det bare er kaos med 16 spillere på BTB.

 

Litt større enn Valhalla og oppdatert grafikk. Har egentlig ikke lyst på noe nytt i den, den var så gøy som den kunne ha blitt.

 

Det viktigste er at isen er der, siden det var det gøyeste med mapet

Lenke til kommentar
Sidewinder hadde vært knall. Med Scorpion og Mongoose. Muligen en Wraith og Ghost da, håper den ikke blir så stor som Sandtrap. Syns alltid at det bare er kaos med 16 spillere på BTB.

 

Litt større enn Valhalla og oppdatert grafikk. Har egentlig ikke lyst på noe nytt i den, den var så gøy som den kunne ha blitt.

 

Det viktigste er at isen er der, siden det var det gøyeste med mapet

Sandtrap med infection i costum er seriøst fett

Fikk noen med seg at i ranked på halloween så kunne man spille infection?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...