Gå til innhold

hvilket brett ønsker du skal være med i halo 3?


halodude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
si deres mening om hvilken brett fra 1-ern eller 2-ern som burde være med i det nyeste spillet.

 

personlig syntes jeg at det burde bli bloodgulch.

 

 

eing, men den lista er lang du har jo lockout, relic, tumbstone, terminal osv

 

side winder fra 1ern

Endret av kinG_brutale
Lenke til kommentar
Blood Gulch, Blood Gulch, Blood Gulch, BLOOD GULCH!

 

Er ikke no Halo multiplayer uten det brette!

VALHALLA er det NYE Blood Gulch bare med NYE farger og noen FJELL.

 

:p

 

Nei, Valhalla har ikke tanks :p

Forge FTW! :p

 

on-topic, så ville jeg likt å se den banen som bare er en øy med den store forerunner bygningen fra Halo 2 i Halo 3. Likte den banen veldig godt!

Lenke til kommentar
Så vidt jeg har forstått er det nye maps på vei til Halo 3, og at Bungie ser at det er behov for mindre, symmetriske maps. Kan bli bra!

 

Tipper vi får se 8-9 nye maps til sommeren. Er liksom ingen av banene nå som står ut som veldig bra. Lockout var jo dritbra, håper på en sånn bane med masse shortcuts og "hemmeligheter" som den hadde.

Lenke til kommentar

Tipper vi får se 8-9 nye maps til sommeren. Er liksom ingen av banene nå som står ut som veldig bra. Lockout var jo dritbra, håper på en sånn bane med masse shortcuts og "hemmeligheter" som den hadde.

 

 

vilke hemeligheter?? mener du dei sykt eksplosive boksene? (dei var konge)

eller alle hålene du datt ned i for å få gode våpen??

Lenke til kommentar
vilke hemeligheter?? mener du dei sykt eksplosive boksene? (dei var konge)

eller alle hålene du datt ned i for å få gode våpen??

Hehe, nei. Sånt du må spille lenge for å finne ut.

Ikke hemmeligheter, men "Hemmeligheter". Snarveier. For eksempel, hoppe rett opp til taket, hoppe rett opp til sniperen fra alle kanter, hoppe rett opp fra den flagg-"brua", og sånt.

Lenke til kommentar

Jeg er forsåvidt enig der, men jeg synes at de fleste er gode maps. Guardian er inspirert av Lockout, og selv om det ikke er det samme, så synes jeg den er bra. Valhalla erstatter Coagulation fint, men jeg savner maps som Beaver Creek og Sanctuary. Construct, Isolation, Narrows og Epitaph er bra maps, og ligner lite på det man har sett tidligere i Halo, og at de har gått nye veier er positivt, men jeg håper de henter mer inspirasjon fra det gamle og gode med de nye mapsene.

Lenke til kommentar
Jeg er forsåvidt enig der, men jeg synes at de fleste er gode maps. Guardian er inspirert av Lockout, og selv om det ikke er det samme, så synes jeg den er bra. Valhalla erstatter Coagulation fint, men jeg savner maps som Beaver Creek og Sanctuary. Construct, Isolation, Narrows og Epitaph er bra maps, og ligner lite på det man har sett tidligere i Halo, og at de har gått nye veier er positivt, men jeg håper de henter mer inspirasjon fra det gamle og gode med de nye mapsene.

Ser ikke helt det med nye veier. Er vel bare nye maps, som alle andre nye maps? Isolation er forresten det verste mapet siden... jeg vet ikke. Den suger. Guardian er heller ikke i nærheten av like bra som Lockout. Passer ikke til Flags i det hele tatt heller. Brukte å spille "1-Flag fast" på System Link - var favoritten.

Lenke til kommentar
on-topic, så ville jeg likt å se den banen som bare er en øy med den store forerunner bygningen fra Halo 2 i Halo 3. Likte den banen veldig godt!

 

Den heter Relic!

 

Personlig ønskeliste er at brettene Lockout og Midship fra Halo2 kommer til halo3.

 

Ahh.. Me wants Relic remake! (dårlig engelsk fordi det er morsomt! :wee: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...