Gå til innhold

Sentral leilighet i Bergen sentrum


Anbefalte innlegg

Vet ikke om denne er riktig plassert, men la gå.

 

Jeg er ute etter en hybel som må imøtekomme disse kravene. Jeg har mest sannsynlig tenkt å bo sammen med to andre, men prisen må ikke overstige 14.000 inkludert strøm (ikke mer enn 4.500 for bare meg altså);

 

- Være i god stand og ha nok plass (fint bad og seperat(e) soverom er minimum).

- Ligge sentralt i forhold til Bergen sentrum. Sandviken er ikke nærmt nok. Optimalt er rundt Grieghallen.

- Ha god bredbåndforbindelse. (Jeg vil ha mulighet for 20 mbps+ linje inn til meg.

 

Spørsmålene mine er;

 

1) Finnes det noe slikt på markedet, men som kanskje ikke blir lagt ut på f.eks finn.no før første halvdel av 2008?

2) Er det noe annet jeg bør se etter når jeg leter etter hybel/leilighet?

 

Jeg har ikke tenkt å leie noe slikt før høsten 2008, men vet av erfaring at det er lurt å være tidlig ute.

Endret av iMono
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hørtes ut for meg at du vil leie billigere en hva ting koster .

 

en kompis av meg leier ved ( i ) torn hotellet (samme bygg og ikke av selve hotellet ) han betaler 12k i måneden , og jeg kan da ikke se for meg at du skal finne noe med god og moderne standard meg god plass ( +100 km/3 ) for tre stykker i sentrum for den prisen du sikter til .

Lenke til kommentar
hørtes ut for meg at du vil leie billigere en hva ting koster .

 

en kompis av meg leier ved ( i ) torn hotellet (samme bygg og ikke av selve hotellet ) han betaler 12k i måneden , og jeg kan da ikke se for meg at du skal finne noe med god og moderne standard meg god plass ( +100 km/3 ) for tre stykker i sentrum for den prisen du sikter til .

Jeg vet om flere som leier for 4.000 i måneden for det jeg snakker om.

Lenke til kommentar

Hvis du finner deg en leilighet i nærheten av universitetsbyggene så får du 100mbps rett i veggen uten at det koster deg noe (hvis du er student, vel og merke). Jeg bor ca. fem min unna Grieghallen og vi er fire stk. som har en leie på 10.500 i måneden, så det er fullt mulig å finne seg noe i den prisklassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...