Gå til innhold

Trenger hjelp, må finne "leveling spill"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann sveisann

Slet litt med å finne en passende topic tittel. Uansett! Det jeg trenger hjelp med er å finne et singleplayer spill hvor man kan bygge opp sin karakter og kan velge klasse, rase og den slags. Jeg var en ivrig tilhenger av wow, men bestemte meg for å slutte. Gadd rett og slett ikke å være bundet av raid tider, derfor er det viktig for meg at det er singleplayer.

Spill jeg har spilt som kan ligne på det jeg er ute etter:

Diablo 1 og 2 (med exp packs)

WoW

Guild Wars

Dungeon Siege 1

Neverwinter Nights

Baldurs gate serien

Takker og bukker på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oblivion serien, Gothic serien, Fable, Dark Messiah etc. Det heter foresten "RPG" "RolePlaying Game". WoW og GuildWars er "MMORPG" "Massive Multiplayer online Role Playing Game" eller noe slikt.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

dungeon siege 2 med exp?

Skrevet

Hvis ingen her har prøvd Fable så anbefales det på det sterkeste.

et nydelig rpg spill med fint level up system.

samt at det er ett spill du kan runne flere ganger, fordi det alt du gjør får konsikvenser i dette spillet.

det vil si hvis du gjør slemme ting, får du snille fiender, og andre veien.

og leveling systemet gjør det mulig å få en helt annen type character hvis du runner det flere ganger.

Neverwinternights 2 er også et slikt spill, bare med en større rekke andre muligheter å runne spillet på.

pluss at den har de deilige dialogene som gjør det mulig å velge hva du selv skal svare på andres trusler, spørsmål osv.

Det beste rpg levling spillet jeg har spillt er desidert Star Wars Old Republic 1 og 2

Ett nydelig spill der ingenting er likt hvis du spiller det om igjen!

Elsker levling systemet som er 100% basert på rpg reglene.

Skrevet
Hvis ingen her har prøvd Fable så anbefales det på det sterkeste.

et nydelig rpg spill med fint level up system.

samt at det er ett spill du kan runne flere ganger, fordi det alt du gjør får konsikvenser i dette spillet.

det vil si hvis du gjør slemme ting, får du snille fiender, og andre veien.

og leveling systemet gjør det mulig å få en helt annen type character hvis du runner det flere ganger.

STØTTES! BTW, Hvor mange tråder er det av dette nå?!

Skrevet
Titan Quest høres ut som noe for deg, sammen med ekspansjonen Immortal Throne. Ganske nytt.

Gamer.no anmeldelse: http://gamer.no/omtale/pc/titan_quest/27394

For den mest behagelige spillopplevelsen så skaff ekspansjonen og evt. patcher før du starter.

Rettelse: For å få en spillopplevelse, så skaff deg patcher først.

Det koster veldig lite også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...