nikrus Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Heisann sveisann Slet litt med å finne en passende topic tittel. Uansett! Det jeg trenger hjelp med er å finne et singleplayer spill hvor man kan bygge opp sin karakter og kan velge klasse, rase og den slags. Jeg var en ivrig tilhenger av wow, men bestemte meg for å slutte. Gadd rett og slett ikke å være bundet av raid tider, derfor er det viktig for meg at det er singleplayer. Spill jeg har spilt som kan ligne på det jeg er ute etter: Diablo 1 og 2 (med exp packs) WoW Guild Wars Dungeon Siege 1 Neverwinter Nights Baldurs gate serien Takker og bukker på forhånd.
iNeo Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Oblivion serien, Gothic serien, Fable, Dark Messiah etc. Det heter foresten "RPG" "RolePlaying Game". WoW og GuildWars er "MMORPG" "Massive Multiplayer online Role Playing Game" eller noe slikt.
nikrus Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Skrevet 21. oktober 2007 hehe, I knowz^^ Bare gadd ikke å legge så utrolig mye effort inn i denne tråden:-P Er utrolig lat :S
AndyF Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 mount and blade høres ut som vil passe for deg
Fenixen Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Fallout 1 og 2 , ikke tactics.. gammelt, men siden du nevnte bg serien så... Endret 22. oktober 2007 av Pheonix
Jan Åge Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Titan Quest høres ut som noe for deg, sammen med ekspansjonen Immortal Throne. Ganske nytt. Gamer.no anmeldelse: http://gamer.no/omtale/pc/titan_quest/27394 For den mest behagelige spillopplevelsen så skaff ekspansjonen og evt. patcher før du starter.
dravisher Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hvis du ikke har spilt det enda så er neverwinter nights 2 m/expansion også veldig bra. Endret 22. oktober 2007 av dravisher
Keylar Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Gothic 2 og Knights of the Old Republic er ett must!
Kharan Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Knights of the Old Republic 2. Planescape: Torment - klassiker innen sjangeren.
Batnobbit Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Titan Quest Potc Icewind Dale De jeg kom på i farta
Korka Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Lotro Hellgate London (kommer ut på halloween)
M@R7!N Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 TITAN QUEST Måtte capse, ettersom det er den beste Diablo klonen jeg har prøvd. Skikkelig kvalitet og mye kule kombinasjoner mtp klasser osv.
SleepHead Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Hvis ingen her har prøvd Fable så anbefales det på det sterkeste. et nydelig rpg spill med fint level up system. samt at det er ett spill du kan runne flere ganger, fordi det alt du gjør får konsikvenser i dette spillet. det vil si hvis du gjør slemme ting, får du snille fiender, og andre veien. og leveling systemet gjør det mulig å få en helt annen type character hvis du runner det flere ganger. Neverwinternights 2 er også et slikt spill, bare med en større rekke andre muligheter å runne spillet på. pluss at den har de deilige dialogene som gjør det mulig å velge hva du selv skal svare på andres trusler, spørsmål osv. Det beste rpg levling spillet jeg har spillt er desidert Star Wars Old Republic 1 og 2 Ett nydelig spill der ingenting er likt hvis du spiller det om igjen! Elsker levling systemet som er 100% basert på rpg reglene.
Chilliking Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Du burde prøve diverse F2P mmorpger... du kan finne en liste på www.mmorpg.com eller www.mmosite.com
Kimelimm Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Hvis ingen her har prøvd Fable så anbefales det på det sterkeste.et nydelig rpg spill med fint level up system. samt at det er ett spill du kan runne flere ganger, fordi det alt du gjør får konsikvenser i dette spillet. det vil si hvis du gjør slemme ting, får du snille fiender, og andre veien. og leveling systemet gjør det mulig å få en helt annen type character hvis du runner det flere ganger. STØTTES! BTW, Hvor mange tråder er det av dette nå?!
Neppe Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Titan Quest høres ut som noe for deg, sammen med ekspansjonen Immortal Throne. Ganske nytt. Gamer.no anmeldelse: http://gamer.no/omtale/pc/titan_quest/27394 For den mest behagelige spillopplevelsen så skaff ekspansjonen og evt. patcher før du starter. Rettelse: For å få en spillopplevelse, så skaff deg patcher først. Det koster veldig lite også.
Batnobbit Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Ja glemte Fable, utrolig kult spill som er ganske likt wow.
Jext Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Fable likt WoW? Den likheten der har jeg aldri trukket.
Bjonski Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Two worlds anyone?... Det er en blanding av oblivion og gothic 3, men MYE bedre enn førstenevnte. Men har enda ikke sett det i Norge, kjøpte min kopi i Sverige. http://www.2-worlds.com Endret 23. oktober 2007 av Bjohansen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå