Stian-89 Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Jeg har et problem med Clone Cd på Windows XP. Når jeg laster det ned kommer det opp at det ikke har bestått Windows testing (logo). Hva skal jeg gjøre? Er Clone Cd gratis? Finst det andre "Clone" program?
Lch Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Du skal bare drite i hva XP synes. XP er paranoid. Klikk 'Fortsett allikevel" elns. Installer. Nei, CloneCD er ikke gratis. Ja, BlindWrite, CDMate mm.
Stian-89 Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Skrevet 30. januar 2003 Er de programmene gratis?? Hvilke sider finner jeg dem på? Så det skader ikke systemet uansett?
wizkid Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Det som skjer er at CloneCD legger inn en virtuell stasjon du kan bruke på samme måte som Daemon-Tools. Denne er ikke godkjent av MS men funker glimrende.
Lch Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Er de programmene gratis?? Nei. Hvilke sider finner jeg dem på? Bruk Google. Så det skader ikke systemet uansett? Overhodet ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå