Mr. Fiskum Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) 5on5 Team Fortress 2? Det ville jo blitt katastrofe hvi bare 2 dauer, nei vi må gå for 12on12 eventuelt 8on8, det ville desuten ikke blitt mange nok for meg å drepe Edit: Hahaha, QuackAtack, I love it! Endret 23. oktober 2007 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 5on5 Team Fortress 2? Det ville jo blitt katastrofe hvi bare 2 dauer, nei vi må gå for 12on12 eventuelt 8on8, det ville desuten ikke blitt mange nok for meg å drepe Edit: Hahaha, QuackAtack, I love it! 8on8 Høres ut som en overkommelig spillermengde, i alle fall i starten. Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 5on5 Team Fortress 2? Det ville jo blitt katastrofe hvi bare 2 dauer, nei vi må gå for 12on12 eventuelt 8on8, det ville desuten ikke blitt mange nok for meg å drepe Edit: Hahaha, QuackAtack, I love it! 8on8 Høres ut som en overkommelig spillermengde, i alle fall i starten. ja, hørtes bedre ut det, når jeg tenker meg om så blir 5on5 litt lite, med tanke på hvor store maps det egentlgi er. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Får jeg svar på spørsmålet mitt? :!: Endret 24. oktober 2007 av haffi Lenke til kommentar
Tore Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) QA forslag Q kan være... Quail (tappe/miste motet) Quake Quest ( Question (spørsmål) Quick (rask) Qualified (kvalifisert) Quiet (stille) Quip (spydig eller sarkasme) Quit (slutte) Quiz A kan være Assassin(s) Atack Asswoppi'n kan være mye... Forslag på noe som passer sammen...... Endret 24. oktober 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 JEg er bare 14 år, er det mulig for meg å joine? har ikke spilt så lenge så blir sikkert litt tid før jeg søker try hvis jeg får lov uansett da... Vi tar hovedsakelig inn folk over 18, men du kan kanskje få prøvetid. Send meg en PM du med litt info og nick. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Da sier vi det sender når jeg har litt mer skills! :!: Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) QA forslag Q kan være... Quail (tappe/miste motet) Quake Quest ( Question (spørsmål) Quick (rask) Qualified (kvalifisert) Quiet (stille) Quip (spydig eller sarkasme) Quit (slutte) Quiz A kan være Assassin(s) Atack Asswoppi'n kan være mye... Forslag på noe som passer sammen...... Ser for meg mange bra/morsomme varianter utifra denne listen ala. Quiet Asswoppi'n =D Men fra spøk til Kjell Magne, så er jeg enig i at det gamle clan navnet hørtes blodharry ut. Endret 24. oktober 2007 av Insolent Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Blodharry er tøft Hadde vår første kveld der alle var med, dæven det var kos Lenke til kommentar
haffi Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Kunne dette være no, Quip Asswoppi'n? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja, var veldig gøy med alle med i går, sinnsykt gøy når vi alle var medic. Lol, tok seg godt ut det og..bare synd jeg måtte slutte så tidlig. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Kunne dette være no, Quip Asswoppi'n? Nei, det kunne ikke være no. Quack Attack for the win. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Her er vi åpne for forslag ja! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Her er vi åpne for forslag ja! Alltid Neida jeg skal ikke være så diktatorish, bare sleng inn forslag dere. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Questions&Answers Lenke til kommentar
Bata Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Er det enda plass? Hadde vært fint med en klan som sammarbeider, sinnsvakt lei av soloing på public. Har spilt endel samme med Deigem (ikke 100% sikker på nicket) fra forum, knall med TF2 hvis man sammarbeider. Er 18 og har mic. Ikke superaktiv akkurat nå nettopp på grunn av at ingen er keen på co-op public. -.- Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Jauda, vi har plass til flere Send meg en PM med info du, så skal vi se hva jeg kan ordne. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Var digg å spille i går. Ang. clan-name så vil jeg at vi styrer unna assasin, jeg hater det i nicks. Jeg liker Quack Atack morsomt å si det Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 QuackAtack er morsomt da... Hummret litt etter alle ble med på Kvakk-KvaKK-kvækk-KVAkk... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Vi trenger flere medlemmer, så send PM til Qbab hvis du har lyst til å spille litt mer seriøst Dette må være med i søknad: *Alder *Hvor lenge har du spillt *Nick *Hvor aktiv du kan være (hvor mange dager i uka du kan spille) Endret 25. oktober 2007 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå